سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
رضوی 
مدیر مرکز قرآن و عترت

حوزه/ مدیر مرکز قرآن و عترت از برگزاری جلسات مشاوره اخلاقی با حضور شاگرد مرحوم علامه طباطبایی در هفتمین مسابقات قرآن و حدیث حوزه خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، گفت: کیفیت هفتمین دوره مسابقات قرآن و حدیث حوزه به نحو چشمگیری ارتقا یافته است و داوران این مسابقات نیز بر این مسئله صحه گذاشته اند.

وی افزود: از مهمترین برنامه هایی که در حاشیه این مسابقات در نظر گرفته شده است می توان به برگزاری کارگاه های تخصصی اشاره کرد که با حضور طلاب قاری و حافظ قرآن برگزار می شود.

مدیر مرکز قرآن و عترت حوزه های علمیه بیان کرد: در این کارگاه ها به مباحثی چون روش های حفظ ترتیبی و حفظ موضوعی و عمل به قرآن و خانواده قرآنی و... پرداخته شد.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات مشاوره اخلاقی طلاب با حضور حجت الاسلام والمسلمین وطن خواه شاگرد مرحوم علامه طباطبایی از دیگر بخش هایی است که در حاشیه این مسابقات برگزار می شود که مورد استقبال گسترده طلاب نیز قرار گرفته است.

رضوی بیان کرد: تعداد متسابقین 84 نفر است، ولی بیش از 600 طلبه از سراسر کشور به این مسابقات دعوت شدند تا از نزدیک این مسابقات را شاهد باشند که انگیزه های جدیدی را در آنها در این زمینه ایجاد کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha