جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رحیم رحیمی نیک

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه های اخلاقی بستر رشد آموزشی طلاب می باشد .

حجت الاسلام رحیم رحیمی نیک در گفتگو با خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» با اشاره به اهمیت اخلاق در جامعه به خصوص در بین طلاب اظهارداشت: اخلاق و آموزش در حوزه علمیه دو مقوله تفکیک ناپذیر بوده و بهترین درس اخلاق و بیشترین پیام های اخلاقی و تهذیبی را رفتار و منش مدیران و معاونین و اساتید مدارس علمیه به طلاب منتقل می کند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کهگیلویه و بویر احمد افزود: موفقیت های موجود در مدارس علمیه در تربیت طلاب متخلق و انقلابی، متعبد، محقق، شجاع، مخلص، زاهد و قانع، مرهون اخلاص و تدبیر و برنامه ریزی تهذیبی و رویکرد تربیت دینی می باشد.

به گفته وی، مسئولیت تربیت طلاب از سنگین ترین مسئولیت هاست که نگاه جامع و دور از سلیقه های شخصی مسئولین و مدیران مدارس علمیه را می طلبد.

حجت الاسلام رحیمی نیک با بیان اینکه برنامه های اخلاقی  بستر رشد آموزشی طلاب می باشد، یادآور شد: در همین راستا طبق برنامه ریزی های انجام شده در مدارس علمیه استان، درس اخلاق به صورت مستمر و مرتب با حضور اساتید بومی و اعزامی از قم برگزار می گردد.

وی گفت: در همین زمینه از شنبه  سیزدهم آذرماه دور جدید درس اخلاق در مدارس 4گانه استان  در تمام شهرستان ها برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کهگیلویه و بویر احمد خاطرنشان کرد: برای انسجام بیشتر در برنامه ها، نیازهای اخلاقی طلاب از قبل احصاء و آسیب شناسی در مورد برخی مشکلات انجام گرفته و مباحث اساتید اخلاق هم با این موضوعات از این به بعد پیگیری و برگزار خواهد شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha