جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام قطبی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قطبی، گفت: ترک کرسی تدریس و مرجعیت در قم و هجرت حضرت آیت الله مظاهری به اصفهان، ایثار بزرگی بود که درتاریخ ماندگار شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قطبی، امروز در نشست خبری اعضای ستاد برگزاری نکوداشت حضرت آیت الله مظاهری، به تشریح برنامه های دفتر تبلیغات در این راستا پرداخت و  اظهار کرد: ترک کرسی مرجعیت در شهر قم و هجرت این مرجع عالی قدر به اصفهان ایثاری بزرگی است که درتاریخ ماندگار شده است.

وی با بیان اینکه هجرت حضرت آیت الله مظاهری از شهر قم به اصفهان درسال 75 تمدن ساز از این بابت که منشا یک جهش علمی و حرکتی پر شتاب در اصفهان، اندیشه آفرین از آن جهت که صاحب کرسی علمی عمیق و افکار شگرف و همچنین فرهنگ ساز به لحاظ آن که مرجعیت اجتماعی خوبی در اصفهان  شده اند، است، تاکید کرد: آثار و برکات حضور این مرجع عالی قدر تشیع فراوان است.

حجت الاسلام والمسلمین قطبی خاطرنشان کرد: دفتر تبلیغات اسلامی واحد اصفهان درامر چاپ، تدوین و بازنگری منظومه آثار حضرت آیت الله مظاهری برای رونمایی در مراسم نکوداشت، از ابتدا مشارکت داشته است .

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به برگزاری بالغ بر 10 پیش نشست  علمی و تخصصی تحت عنوان نشست های تبیین آثار و برکات حضرت آیت الله مظاهری در مدارس علمیه، با سخنرانی شاگردان برجسته این مرجع عالی قدر اشاره کرد و افزود: مستند نگاری سیره تبلیغی آیت الله العظمی مظاهری نیز از دیگر برنامه های مدنظر است.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha