چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: برخی از افراد در جامعه وجود دارند که وحدت ملت را نمی‌خواهند که این بزرگترین خیانت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی امروز در دیدار با امام جمعه و طلاب شهر خضر اظهار داشت: هنگامی به وحدت خودکار و آسیب ناپذیر می‌رسیم که خط مشی خود را قانون قرار دهیم.

وی افزود: برای وحدت نباید احساسات و سلیقه‌های شخصی خود را وارد کار کنیم؛ بلکه باید به قانون، شرع و عقل رجوع کنیم؛ زیرا مشاهده شده گاهی برخی از افراد به دنبال کار خود می باشند که وحدت نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اختلاف و تفرقه مانند یک بیماری جسمی و شخصی است و دنیای ما دنیای علت و معلول بوده و هیچ چیزی بدون علت به وجود نیامده و از بین نمی‌رود.

 حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: قانون ما ارتباط با جهان است که این ارتباط در هر جهتی فرق می‌کند و منظور افرادی که می‌گویند می‌خواهیم با دنیا ارتباط برقرار کنیم، اسرائیل و آمریکاست؛ اما غافل از اینکه این دو ضد بشریت هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: علاج تفرقه و اختلاف به صورت خودکار و نه قراردادی،  وحدت است که باید به طور کارشناسی روی آن بحث شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه برخی از رفتارها دارای غرض است، افزود: برخی از افراد در جامعه وجود دارند که وحدت ملت را نمی‌خواهند که این بزرگترین خیانت است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha