جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 کتاب بشارت به دیدار حضرت ولی عصر(عج)

حوزه/ در سالروز ولادت یازدهمین سپهر آسمان امامت و ولایت، حضرت امام عسکری(ع)، کتاب شریف «بشارت به دیدار حضرت ولی عصر(عج)» توسط حضرت آیت الله صلواتی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، آیت الله غلامرضا صلواتی در سخنانی ‌ ضمن تبریک میلاد مسعود امام یازدهم(ع)، فعالیت های پژوهشی موسسه امام هادی(ع) را ستود و اظهارداشت: امروز با توجه به تبلیغات سوء دشمن، این گونه کارها در جامعه بسیار لازم و ضروری است.

استاد اخلاق حوزه ادامه داد: در تولید کتاب، پرداختن به مدارک معتبر و منابع غنی، بسیار حائز اهمیت است و از امتیازات کتاب شریف «بشارت به دیدار حضرت ولی عصر(عج)»، وجود حکایاتی است که با مدارک معین گردآوری شده است.

آیت الله صلواتی ضمن دعای خیر برای مدیر و اعضای موسسه امام هادی علیه السلام، اظهار امیدواری کرد که این کارها مورد عنایت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار گیرد.

همچنین در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین رفیعی پور، مدیر موسسه امام هادی(ع) معرفی برخی آثار و تحقیقات موسسه، کتاب های تولید شده توسط موسسه امام هادی (ع) را مورد عنایت رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام دانست و از ترجمه برخی از آنها به چهار زبان انگلیسی، عربی، ترکی استانبولی و اردو خبر داد.

گفتنی است این کتاب در حقیقت ترجمه کتاب «البشری فی ذکر من حظی برؤیة حجة الکبری» است که پیش از این به همت محققان موسسه امام هادی علیه السلام تدوین شده بود.

این کتاب در پنج فصل به جریان دیدار افراد گوناگون با امام مهدی ارواحناله الفدا، با منابع و مصادر معتبر پرداخته پرداخته است.

انتهای پیام   313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha