سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ راهپیمایی ۲۲ بهمن در اصفهان

آیت الله مهدوی گفت: مردم علی رغم برخی مشکلات، با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به وظیفه انقلابی خود عمل کردند و اکنون نوبت مسئولان است تا به تکلیف عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران به چندین عامل بستگی دارد، عنوان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی امروز زبانزد جهانیان است  که مهمهترین عامل آن حضور یکپارچه مردم و وحدت ملت ایران است.

وی با بیان اینکه هر گاه مردم ایران در صحنه های متعدد ملی و مذهبی، حضور پرشور خود را به نمایش گذاشته اند، دشمنان عقب نشینی کرده اند، گفت: دشمنان متوجه شده اند مردم با هر نوع نگاه و سلیقه  و از همه اقشار در چنین صحنه هایی چون 22 بهمن و روز قدس در پشتیبانی از  نظام اسلامی حضور پیدا کرده اند.

آیت الله مهدوی تصریح کرد: پیشرفت های مختلف علمی با اتکا به توانایی جوانان ایرانی از دیگر عوامل اقتدار است، اقتصاد مبتنی بر اقتصاد مقامتی مورد تاکید رهبری از دیگر عواملی است که می توانداقتدار ایران اسلامی را رقم بزند.

وی با بیان این که  مردم با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن به وظیفه انقلابی خود عمل کردند و اکنون نوبت مسئولان است، تاکید کرد: تبعیت از ولایت فقیه مهمترین عامل اقتدار این نظام اسلامی است، این حضور پرشور مردم با همه مشکلات و ضعف ها مبارک و میمون است و جای بسیار سپاسگزاری دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان ابراز کرد: ملت ایران همواره به وظیفه خود در برابر حفظ و تداوم انقلاب اسلامی آگاه هستند و به خوبی عمل کنند که این اگاه یو بصیرت دشمن شکن است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha