پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام  مجتبی ذوالنور

حوزه / رئیس فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی، گفت: از بزرگ‌ترین ذلت‌های تحمیل شده به کشور ایران در دوران قبل انقلاب را می‌توان به مقابله با حجاب اسلامی و کاپیتولاسیون اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذالنوری، در اجتماع بزرگ راهپیمایان ۲۲بهمن مردم قزوین اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز به تعبیر انقلاب به عنوان ام القرای کشورهای اسلامی می درخشد.

وی افزود:  پیشرفت علمی ایران در دنیا قابل توجه ویژه است، به گونه ای که اکنون ایران در بین 11 کشور دنیا دارای توان غنی سازی اورانیوم است و یکی از 7 کشوری است که دارنده چرخه سوخت هسته ای است و تا دیروز محتاج سلاح های کشورهای بیگانه بودیم، اما امروز جنگنده ها و موشک هایی که توسط جوانان این مرز و بوم ساخته شده است خواب و آرامش را از چشم دشمنان گرفته است.

وی افزود:  قبل از انقلاب اسلامی مردم ایران در بدترین شرایط زندگی می‌کردند که به برکت خون پاک شهدا و رهبری داهیانه امام خمینی(ره) به پیروزی رسید و طعم عدالت در جامعه نمایان شد.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دوران قبل از انقلاب اسلامی با دین مقابله و ارزش‌های اسلامی زیر پا گذاشته می‌شد، عنوان داشت: در کشوری که 98.2 درصد مردم آن به انقلاب اسلامی رأی دادند، نشان از پایبند بودن مردم به اهداف و آرمان‌های انقلاب است که امروز شاهد پیروزی انقلاب در تمام عرصه‌ها هستیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی: با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب مبنی بر این که در هیچ جای دنیا چنین انقلابی وجود ندارد که ده ها سال بعد از آن، چنین جشن بزرگی برای آن گرفته می شود اظهار کرد: پیروی از ولایت و حضور مردم در صحنه رمز ماندگاری این انقلاب است و همین امر تا امروز نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده است.

وی ادامه داد: یکی از پیام های این حضور حماسی خطاب به رهبر انقلاب است و مردم امروز به صحنه آمدند تا بگویند که ایران، کوفه و کربلا نیست و این مردم برای دفاع از آرمان های انقلاب و ولایت فقیه تا پای جان ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ذالنوری به تهدیدات دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان نظام ۳۸ سال است که ملت ایران را تهدید به حمله نظامی می کنند و همواره می گویند که گزینه نظامی روی میز است؛ اما جرأت عملی کردن تهدیدات خود را ندارند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha