پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید رضا صالحی امیری

حوزه/ صالحی امیری حضور با صلابت و مستمر مردم در صحنه ها و عرصه های مختلف انقلاب را تداوم بخش انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی حضور در صحنه مردم بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، سیدرضا صالحی‌امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، امروز در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن ساری با اشاره به حضور گسترده و بی نظیر مردم در راهپیمایی امروز، این حضور را نشان دهنده عزت و اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: مردم کشورمان امروز ثابت کردند که همچنان پشتیبان انقلاب و نظام هستند.

وی با بیان این که مردم کشورمان علی رغم گذشت 38 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی اما همچنان به تداوم آن مسیر ارزشمند تأکید دارند، بیان داشت: مردم به عنوان بزرگترین سرمایه های این انقلاب، نقش بسیار تعیین کننده ای در عزت بخشی نظام ایفا می کنند.

صالحی امیری، حضور با صلابت و مستمر مردم در صحنه ها و عرصه های مختلف انقلاب را تداوم بخش انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی حضور در صحنه مردم بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وحدت و همدلی را مهم ترین نیاز امروز کشور دانست و با بیان این که همبستگی ملت ایران رمز جاودانه ماندن این انقلاب عظیم است، بیان داشت: امروز کوبیدن بر طبل تفرقه و اختلاف به حتم خیانت به انقلاب و آرمان های آن خواهد بود.

صالحی امیری با اشاره به این که حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن پیام روشنی به دنیا خواهد بود، ادامه داد: این حضور بی نظیر و باشکوه به حتم رفراندوم دیگری در تأیید انقلاب و نظام اسلامی از سوی ملت ایران بوده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که کسانی که ملت ایران را تهدید می کنند باید بدانند که تهدید برای ملت بزرگ ایران نتیجه معکوس خواهد داشت، بیان داشت: امروز ملت بزرگ ایران با همراهی و پشتیبانی دیگر بخش های نظام پشت رهبری انقلاب حرکت می کنند.

صالحی امیری با تأکید براین که مردم کشورمان پاسخ محکمی به یاوه گویی های دشمنان انقلاب اسلامی خواهند داد، گفت: دنیا باید بدانند که زبان سخن گفتن با ملت ایران زبان تهدید نیست بلکه باید با مردم کشورمان با زبان نرم سخن بگویند.

وی، شأن مردم ایران را بزرگ‌تر از رئیس جمهور آمریکا دانست و یادآور شد: مردم برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی با وجود سرمای هوا در مراسم امروز شرکت کردند.

صالحی امیری عنوان کرد: سیل خروشان مردم، طاغوت را به زباله‌دان تاریخ انداخت و انقلاب ایران، تنها انقلابی است که مردم با مشایعت رهبری و امام راحل آن را به ثمر رساندند و پس از ۴۰ سال هنوز به تداوم راه ۲۲ بهمن استمرار دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وفاداری مردم صبور، دین‌مدار و خونگرم را سرمایه بزرگ انقلاب اسلامی دانست و گفت: تا زمانی که مردم بسیجی حضور داشته باشند، امنیت نظام تضمین می‌شود و باید قدردان مردم باشیم.

وی با بیان این‌که که ماندگاری انقلاب را مدیون خون شهدا هستیم، تصریح کرد: هر فردی بدنبال تفرقه و اختلاف باشد، بداند به انقلاب خیانت می‌کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه ملت ما اهل تهدید نیستند و تهدید نتیحه معکوس دارد، اذعان داشت: همه آحاد جامعه پشت سر رهبری ایستادند و در برابر یاوه‌گویی ایستادگی می‌کنند

صالحی امیری در ادامه سخنان خود به برنامه های مهم اقتصادی دولت در سال آینده اشاره کرد و با بیان این که تلاش دولت برای سال آینده حرکت های مهمی در حوزه معیشت و اشتغال خواهد بود، بیان داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته تلاش خواهیم کرد با جذب سرمایه گذاری های مناسب به رشد هشت درصدی در حوزه اقتصادی دست پیدا کنیم.

وی در پایان به وضعیت ناامن منطقه خاورمیانه اشاره کرد و با بیان این که امروز همه تلاش دشمنان و بدخواهان ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، افزود: امروز گروه های ترویستی در منطقه به نام دین به دنبال ضربه زدن به اسلام ناب هستند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha