جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله مهمان نواز

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خدمت به افراد کم‌توان اجر دنیوی و اخروی دارد، گفت: سر و کار داشتن با دردمندان و گرفتاران گرچه سخت و دشوار و گاه طاقت فرساست، اما اجر و پاداشی بسیار دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، ظهر امروز در دیدار مدیرکل و معاونان بهزیستی استان به مناسبت هفته بهزیستی اظهار داشت: کمک به هم نوع و تقویت روحیه انسان‌ دوستی ریشه در آموزه‌های دینی دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به قشرهای نیازمند جامعه توجه ویژه دارد، افزود: کمک به افراد ناتوان و نیازمند وظیفه ذاتی نهادهای خدمت رسان مانند بهزیستی است .

آیت‌الله مهمان‌نواز با قدردانی از زحمات کارکنان اداره بهزیستی خراسان شمالی اظهار داشت: باید در جهت پویایی جامعه بتوان پاسخگوی نیازهای عاطفی معلولان بود تا آن‌ها خودباوری و امید در آن‌ها تقویت شود و بدانند که معلولیت محرومیت نیست .

وی بر ضرورت توجه به تکریم شخصیت افراد معلول در راستای ارائه خدمات تأکید کرد و گفت: این سازمان حمایت از شریف‌ترین قشر جامعه را بر عهده دارد و خدمت در این سازمان کاری عبادی و خداپسندانه با اجر دنیوی و اخروی محسوب می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خدمات بهزیستی خداپسندانه است، تصریح کرد: امام حسین (ع) فرمود کسی که غم و ناراحتی کسی را برطرف کند خداوند در روز قیامت که کسی نمی‌تواند او را یاری کند، غم او را برطرف می‌سازد.

وی بر ضرورت شناسایی نیازمندان و محرومان جامعه تأکید کرد و افزود: بهزیستی از بدو تأسیس تاکنون منشأ خدمات فراوانی بوده و هفته بهزیستی بهترین و مناسب‌ترین فرصت برای بیان خدمات این سازمان است.

نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، توانمندسازی مددجویان، حمایت از معلولان و اشتغال آن‌ها را از راهبردهای اصلی این سازمان عنوان کرد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha