جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
فیلم گسل

حوزه/ منتقد حوزوی سینما و تلویزیون گفت: یکی از نمونه های نسبتاً موفق طنز سیاسی و پرمخاطب، سریال گسل است که این شب ها از شبکه اول سیما پخش می شود.

حجت الاسلام سید علی آتش زر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: در هفته های اخیر چند سریال طنز و کمیک از شبکه های سیما به روی آنتن رفته که به جز سریال گسل، بقیه ضعیف بوده و در جذب مخاطب نیز موفقیت چندانی به دست نیاوردند.

وی افزود: در این میان سریال گسل، با وجود برخی نقاط ضعف به طور نسبی موفق بوده و در بین سریال های دیگر، در جایگاه یک سر و گردن بالاتر ایستاده است.

این کارشناس حوزوی بیان داشت: درباره این سریال به نظر می رسد که جسارت و نوآوری های در قد و قواره خود داشته به این معنا که اولاً مضمون آن در رابطه با طنز سیاسی و پردازش شخصیت ها در آن ذوق زننده نیست و ثانیاً هم این که توانسته تابویی که حول سیاسیون وجود داشته از این حیث را به درستی بشکند بی آن که در مسیر سیاه نمایی و توهین قرار گیرد.

وی ضمن تمجید از بازی خوب سام درخشانی و بیژن امکانیان در این فیلم گفت: در نوع بازی طنز در حد و اندازه تلویزیون خوب عمل شده در این سریال به خصوص سام درخشانی که نسبت به بازی های قبل خود به ویژه سریال پژمان، یک گام رو به جلو برداشته است.

حجت الاسلام آتش زر خاطرنشان کرد: در مجموع باید گفت که با همه نقاط ضعف ، این سریال باز پرداخت داستانی و مضمون جسورانه خوبی داشته که در فقر سریال های طنز سینما ، قابل توجه و درخشان است.

۳۱۳/۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha