پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مهدی نژاد - سمنان

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان این که راهپیمایی اربعین حسینی تبلور عشق و ارادت مسلمانان به امام حسین(ع) است، گفت: اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در اربعین حسینی نمایان می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علی مهدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در سمنان، با اشاره به اجتماع بزرگ مسلمانان در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلا، اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی تبلور عشق و ارادت مسلمانان به امام حسین(ع) است که هرساله بیش از گذشته با استقبال پرشور و گسترده مردم روبرو می‌شود.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان با بیان اینکه رویداد عظیم راهپیمایی اربعین حسینی با سیلی خروشان و استقبال کم‌نظیر مسلمانان از کشورهای مختلف جهان به سمت کربلای معلا مواجه است، تصریح کرد: حضور گسترده، کم‌نظیر و با شکوه مردم مسلمان از کشورهای مختلف جهان در این راهپیمایی عظیم نشانه عشق و ارادت مردم به فرهنگ امامان معصوم(ع) و قیام عاشورا است.

وی با اشاره به اتحاد کشورهای اسلامی در پذیرایی از زائران اربعین حسینی افزود: اتحاد و یکپارچگی مسلمانان در اربعین حسینی نمایان می‌شود و هر فردی در راهپیمایی اربعین حسینی با هر گرایش فکری و سلیقه‌ای سعی می‌کند تا در این راه عظیم در گوشه‌ای از خدمت به زائران اربعین حسینی تلاش کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نژاد با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی دشمنان اسلام در تعطیلی و یا ایجاد انحراف و به فراموشی سپردن جریان عظیم اربعین حسینی از اذهان و افکار عموم مسلمان، خاطرنشان کرد: وحدت و همراهی و همدلی مسلمانان در راهپیمایی اربعین حسینی خاری برای چشمان آمریکا و دوستان ظالم و ستمگرش در منطقه محسوب می‌شود که هر روز سعی می‌کنند تا مسلمانان را از این وحدت و همدلی به دور کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha