پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سنجری

حوزه/ حجت الاسلام سنجری ضمن محکومیت این اقدام ترامپ، تاکید کرد: امروز تنها راه مقابله و مواجهه با اقدامات رئیس جمهور آمریکا ، سیاسمتدارن این کشور و استکبار جهانی که در حمایت از رژیم اشغالگر قدس قدم بر می دارند ، اتکا به گزینه «مقاومت» است.

حجت الاسلام سالار سنجری امام جمعه جلفا، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، در واکنش به سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص رسمت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اظهار داشت: اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری فلسطین آزاد خواهد شد قطعا عملی می شود اما بیت المقدس و کشور مظلوم فلسطین بزرگتر از آن است که سخنان و تصمیم یک جهّال بتواند تاریخ این سرزمین را تغییر دهد.

وی  با اشاره به انیکه هدف استکبار جهانی در حاشیه امن قرار دادن رژیم صهیونیستی است، افزود: اقدام رئیس جمهور آمریکا در حالی صورت می گیرد که ایالات متحده و صهیونیست ها در رسیدن به اهداف خود با شکست داعش در منطقه به بن بست رسیدند و با پایان سیطره داعش هدف دشمنان اسلام یعنی جنگ مذهبی، محقق نشد.

امام جمعه جلفا خاطر نشان کرد: تظاهرات گسترده مردم در نقاط مختلف جهان حاکی از این است قدس متعلق به تمامیت اسلام و مسلمانان و فلسطینی ‌هاست و جایی برای استکبار جهانی و در رأس آن رژیم اشغالگر قدس وجود ندارد.

حجت الاسلام سنجری ضمن محکومیت این اقدام ترامپ تاکید کرد: امروز تنها راه مقابله و مواجهه با اقدامات رئیس جمهور آمریکا ، سیاسمتدارن این کشور و استکبار جهانی که در حمایت از رژیم اشغالگر قدس قدم بر می دارند ، اتکا به گزینه «مقاومت» است.

وی همچنین خطاب به حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی و ولی امر کل مسلمین جهان افزود: ما سربازان جان بر کف و مخلص ولایت منتظر فرمان رهبر انقلاب برای حذف رژیم اسرائیل «غده سرطانی» و ریشه کن کردن آن برای آزادی قدس هستیم.

امام جمعه جلفا از مردم مردم ایران خواست با حضور در راهپیمایی روز جمعه ضمن حضور گسترده خود جنایت رژیم صهیونیستی را در به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع و از همه مهمتر به رسمت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی محکوم کرده و ضمن حمایت از مردم مسلمان فلسطین ، حضوری پرشکوه تر از گذشته در این راهپیمایی داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha