جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدموسوی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: برخی از کشورهای مسلمان به دنبال ارتباط حسنه با رژیم غاصب اسرائیل هستند که این امر ننگی تاریخی برای جهان اسلام محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسوی محمودی شامگاه امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز محاصره «غزه» در مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امروز فلسطین و غزه مسئله اول جهان اسلام است و نباید از این موضوع به راحتی بگذریم.

مدیر مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: متاسفانه عملکرد برخی از کشورهای مسلمان و سکوت آنها در قبال جنایت های هر روزه رژیم غاصب اسرائیل، این دولت کودک کش را گستاخ تر از گذشته کرده است و کسی را در مقابل خود نمی بیند.

این کارشناس حوزوی افزود: متاسفانه از سوی دیگر، مجامع بین المللی هیچ واکنشی به جنایات رژیم اسرائیل نشان نمی دهند و تاکنون ندیده ایم یا نشنیده ایم که درباره شهرک سازی این رژیم غاصب بحثی در مجامع بین المللی مطرح شود.

حجت الاسلام محمودی تاکید کرد: از سوی دیگر همین سکوت کشورهای مسلمان در قبال جنایات رژیم کودک کش اسرائیل، مسئله غزه را بغرنج تر کرده است.

وی با اشاره به اینکه تنها کشوری که در مقابل زیاده خواهی های رژیم اسرائیل ایستاده است؛ جمهوری اسلامی ایران می باشد، گفت: اگر ترس رژیم غاصب اسرائیل از توان و اقتدار ایران اسلامی نبود، خدا می داند اسرائیل چه بلاهایی بر سر ملت فلسطین و دیگر کشورهای مسلمان می آورد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء (ص) سنندج در ادامه سخنان خود ادامه داد: مسئله غزه در جهان اسلام به حدی حاد شده است که برخی از کشورهای مسلمان به دنبال ارتباط حسنه با رژیم غاصب اسرائیل هستند که این امر ننگی تاریخی برای جهان اسلام محسوب می شود.

حجت الاسلام محمودی اظهار داشت: بی شک وعده الهی روزی محقق خواهد شد و رژیم اسرائیل و حامیان پوشالی آن نابود خواهند شد و جهان به دست صاحب اصلی اش که همان حضرت موعد (عج) است، خواهد رسید. ان شاء الله.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha