جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام خدابنده لو

مسئول قرآن وعترت حوزه علمیه قزوین از برگزاری ۳۰ برنامه فاخر قرآنی در مدارس علمیه استان در سال آینده خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام هادی خدابنده لو، در مراسم تجلیل از قاریان و حافظان قرآن کریم مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مسجد النبی برگرار شد گفت: خواندن قرآن کریم و درک عظمت خدای متعال، نکات زیبایی را برای انسان در پی خواهد داشت، چرا که خواندن قرآن با معنا و مفهوم، باعث رفع ظلمات درونی از انسان می شود و در مرحله دوم سبب شکوفایی و جوانه زدن فضایل انسانی می گردد.

مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه قزوین افزود: ما امروزه حافظان برجسته ای در سطح استان داریم که در جامعه بین المللی درخشیده اند و طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین نیز در این عرصه بسیار فعال هستند که نمونه این عزیزان، در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: تاکنون زوایای کمی از قرآن مجید شناخته شده و ما باید تا آن جا که شایسته است به عظمت قرآن پی ببریم و لازمه شناخت حقیقی خداوند را در شناخت و درک کامل کلام خدا دانسته و آموزش و درک این معجزه پیامبر اکرم (ص) را بیش از هر زمانی دیگر در جامعه اسلامی ترویج و گسترش نماییم.

حجت الاسلام خدابنده لو بیان داشت: اُنس با قرآن و توجّه به کلمات نورانی اهل بیت عصمت و طهارت (ع)  باعث می شود که حقّ بندگی را و حدود الهی را رعایت کنیم و در زمره بندگان الهی قرار بگیریم .

مسئول قرآن و عترت حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: یکی از راه های موفقیت جوانان و نوجوانانآ انس با قرآن کریم است، که می توان با بهره گیرى از آیات نورانی قرآن راه درست زندگی را پیدا کرد.

حجت الاسلام خدابنده لو به برگزاری برنامه های قرآنی در مدارس علمیه استان قزوین اشاره کرد و بیان داشت: 30 برنامه فاخر قرآنی در مدارس علمیه قزوین برای  سال آینده برنامه ریزی شده است .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha