پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام نیکویی

حوزه/ حجت الاسلام زکریا نیکویی با تاکید بر ضرورت معرفی دستاوردهای انقلاب و نظام، گفت: در گذشته جنوب کرمان از مناطق فقیر و محروم کشور به حساب می‎آمد، اما خوشبختانه به همت مسئولین، استان توانسته محرومیت را به فرصت تبدیل کند و شهرهایی چون قلعه گنج و منوجان از رایحه خوش انقلاب و نظام بهره‎مند شده‎اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، حجت الاسلام  زکریا نیکویی، معاون بسیج رسانه کشور، در اولین جلسه شورای بسیج رسانه استان کرمان که با حضور مهندس علیرضا رزم حسینی استاندار استان کرمان برگزار شد در رابطه با وضعیت جنوب این استان، گفت: در گذشته جنوب استان کرمان از مناطق فقیر و محروم کشور به حساب می‎آمد، اما خوشبختانه به همت مسئولین، استان توانسته محرومیت را به فرصت تبدیل کند و شهرهایی چون قلعه گنج و منوجان از رایحه خوش انقلاب و نظام بهره‎مند شده‎اند.

وی افزود: امروز به همت مسئولین استانی، بنیاد مستضعفان و سپاه پاسداران مردم جنوب کرمان امیدوار شده‎اند که این موضوع خدمتی بزرگ به انقلاب  اسلامی است.

معاون بسیج رسانه کشور، به سفر اصحاب رسانه به جنوب کرمان اشاره کرد و افزود: برای نشان دادن وضعیت مردم جنوب کرمان و همچنین پیشرفت‎های صورت گرفته در این مناطق از اصحاب رسانه دعوت کردیم و در طی برنامه‎ای با عنوان تور رسانه‎ای  فضای جنوب کرمان را به تصویر کشیدیم.

حجت الاسلام نیکویی به هدف از برگزاری «تور رسانه ای» اشاره کرد و تصریح کرد:  هدف از دعوت رسانه‎ها به مناطق محروم جنوب کرمان نشان  دادن مظلومیت مردم این منطقه از طریق رسانه و رفع دغدغه‎های مقام معظم رهبری بود که ایشان دائما در رابطه به رفع محرومیت از این مناطق تاکید داشتند.

وی افزود: بعد از برگزاری این تور رسانه‎ای استان‎های دیگر از ما برای راه اندازی این برنامه در آن مناطق دعوت کردند که این مورد را وظیفه خود می‎دانیم و به عنوان یک بسیجی با هرکه در راه خدمت به مردم و ولایت باشد، همراه خواهیم بود و از آن‎ها حمایت خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: امروز استان کرمان نمونه بزرگ تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است که وظیفه ما اهالی رسانه است که موفقیت‎های موجود را در جامعه بازتاب دهیم تا در تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و رفع محرومیت از دیگر مناطق کشور پیش رو باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha