جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امتحانات بانوان طلبه جامعة الزهراء

حوزه/ مدیر مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی از آغاز برگزاری امتحانات حضوری پایان ترم طلاب این مرکز در ۳۸ حوزه امتحانی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، صدیقه حاجی پور ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام با اشاره به آغاز برگزاری امتحانات پایان ترم طلاب غیرحضوری و مجازی، عنوان کرد: امتحانات پایان ترم طلاب سطح دو و سطح سه غیرحضوری و مجازی در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و ۳۷ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی با بیان این که حدود ۷ هزار طلبه غیرحضوری و مجازی در امتحانات پایان ترم سال تحصیلی جاری شرکت می‌کنند، تصریح کرد: تمامی امتحانات در ۳۸ حوزه امتحانی، به طور همزمان برگزار می‌شود.

حاجی پور اظهار داشت: امتحانات حضوری پایان ترم طلاب غیرحضوری و مجازی به مدت یک هفته از روز یکشنبه، ۱۷ تیرماه آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۲۳ تیرماه ادامه دارد.

وی افزود: امتحانات پایانترم آنلاین طلاب غیرحضوری و مجازی نیز به مدت یک هفته از تاریخ ۲۵ تا ۳۱ تیرماه برگزار می‌شود.

مدیر مرکز آموزش غیرحضوری و مجازی با اشاره به اینکه طلاب غیرحضوری و مجازی، روز دوشنبه ۱۸ تیرماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام در جلسه آزمون حضور دارند، گفت: خواهران طلبه قبل از شروع آزمون، با قرائت صلوات خاصه امام صادق علیه‌السلام و با توکل به ائمه اطهار علیهم‌السلام در جلسه امتحان شرکت می‌کنند.

حاجی پور یادآور شد: ورود به سالن امتحانات فقط با کارت امتحانی یا کارت شناسایی معتبر همچون کارت ملی و کارت تحصیلی هوشمند امکان‌پذیر است و طلاب می‌توانند کارت امتحانی را از سامانه دانش‌پژوهان دریافت کنند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha