چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
کد خبر: 461119
۱۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵
 مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم

حوزه/گردهمایی مبلغان قرآنی اعزامی در ماه محرم در سالن همایش های مجمع عالی تفسیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گردهمایی «مبلغان حقایق قرآنی عاشورا» اعزامی در ماه محرم در مجمع عالی تفسیر حوزه علمیه قم با حضور حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در سالن همایش های مجمع عالی تفسیر برگزار شد.

گفتنی است مجمع عالی تفسیر ۱۰۰ مفسر در سراسر ایران و تعدادی مفسر بین المللی به نقاط مختلف آسیای دور، آسیای میانه و اروپای غربی و شرقی در ماه محرم اعزام می کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی میر کتولی رئیس مجمع عالی تفسیر با اشاره به اهمیت مساله قرآن در تبلیغ ابراز داشت: مبلغانی که با ارائه تفسیر و قرآن کریم به تبلیغ دین الهی می روند قطعا در عرصه تبلیغ دین موثر تر هستند.

وی تصریح کرد: تبیین حقایق قرآنی عاشورا از سوی مبلغان می تواند نقش بسزایی در تبیین معارف عاشورا و دانشگاه اسلام ساز امام حسین(ع) داشته باشد.

رئیس مجمع عالی تفسیر ابراز داشت: ما در جامعه امروزی مشکلات فراوانی داریم و حضور مبلغان در جامعه و بیان معارف قرآنی سبب کم شدن این مشکلات خواهد شد.

وی در پایان گفت : جامعه خلاصه در مسجد و محله ما نمی شود و دارای بعد گسترده ای است و مبلغ باید در ابعاد گسترده ای فعالیت داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha