پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام یوسف روحانی امام جمعه مریانج

حوزه/ امام جمعه مریانج گفت: همه ویژگی های شخصیتی که برای مدیریت یک جامعه لازم است را رهبر معظم انقلاب دارا هستند.

حجت الاسلام یوسف روحانی امام جمعه مریانج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان،با اشاره به شخصیت مقام معظم رهبری و جایگاه ایشان اظهار داشت: به اذعان دوستان و دشمنان رهبر معظم انقلاب دارای شخصیتی نادر و کم نظیر در تاریخ به شمار می آید.

وی رهبر معظم انقلاب اسلامی را مجتهدی مسلم، جامعه شناسی دقیق و سیاستمداری با تجربه عنوان کرد و گفت: همه ویژگی های شخصیتی که برای مدیرت یک جامعه لازم است را ایشان دارا هستند.

امام جمعه مریانج افزود: از آن جایی که ایشان ولی فقیه و جانشین ائمه اطهار در زمان غیبت است نه تنها به تاریخ و سیره اهل بیت تسلط کافی دارد بلکه تحلیل گر بسیار زبر دستی هم می باشند.

وی تاکید کرد: برای این مهم باید ولی فقیه با سیره اهل بیت آشنایی کامل داشته باشد تا همان راه و روشی را که این معصومین داشته اند را در جامعه اجرایی کند.

استاد حوزه به زندگی شخصی حضرت اقا نیز اشاره کرد و گفت: در زندگی شخصیتی ایشان نیز به دلیل تقوا و عدالت بالای مقام معظم رهبری معاندین تا به امروز نتوانستند حتی یک نقطه سیاهی را مطرح کنند.

وی ادامه داد: مراقبت هایی که رهبر معظم انقلاب در زمان رهبری و حتی قبل از آن نیز از خود و خانواده شان داشتند ایشان را به عنوان یک الگوی کامل برای جامعه تبدیل کرده است.

حجت الاسلام روحانی با ذکر خاطره ای از اولین همایش ائمه جمعه کل کشور که در مدرسه فیضه برگزار شد،بیان داشت: در اوایل انقلاب امام خامنه ای با وجود سن کمتری که نسبت به دیگر بزرگان داشتند اما همه به اتفاق ایشان را به عنوان پیش نماز و امام جماعت این جمع انتخاب کردند.

وی خاطر نشان کرد: دلیل این انتخاب هم قدرت علمی و رفتار معنوی معظم له بود حتی بنده به یاد دارم در پاسخ به اظهارات یکی از طلاب که نسبت به بعضی از اتفاقات و دستگیری های آن زمان اعتراض کرد فرمودند طلبه نباید این طور صحبت کند چرا که هنوز جرم آن ها در محکمه ثابت نشده است پس نباید به او صفت نادرستی را نسبت داد.

استاد حوزه در پایان حضور مقام معظم رهبری نعمتی بزرگ از طرف خداوند برای جامعه دانست و تاکید کرد: دقت رهبری در زندگی شخصیشان ایشان را به یک شخصیتی استثنایی تبدیل کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha