جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام صادق ایرانی مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه سونامی کرونا، ناتوانی دولت آمریکا را عیان کرد، گفت: کرونا هیمنه نظام استکباری را در هم شکست.

حجت الاسلام صادق ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه سونامی کرونا ناتوانی دولت آمریکا را عیان کرد، اظهار داشت: آمریکایی که مدعی رهبری و اداره جهان بود، در کنترل و مبارزه با ویروس منحوس، قدرت پوشالی و دروغین اش در رسیدگی به بیماران و نیازمندان آشکار شد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در ادامه گفت: وضعیت بغرنج بیماران و مبتلایان به کرونا در آمریکا به گونه ای است که مسئولان بیمارستانی از ناتوانی و نبود امکانات گلایه داشته و از بحران مدیریت و فاجعه انسانی خبر می دهند.

وی تصریح کرد: نحوه برخورد با بیماران خصوصا سالمندان، باطن فرهنگ لیبرال دموکراسی و مکاتب تربیتی الحادی را برملا کرد و دیدیم که انسان پرورش یافته این مکاتب به چه میزان خودخواه، بی رحم و متوحش‌ است که حتی به همنوع خود کوچکترین ترحم ندارد.

حجت الاسلام ایرانی اظهار داشت: صف خرید سلاح در آمریکا و هجوم به فروشگاه ها برای خرید در بحران کرونا و از طرفی کمک به همنوعان در ممالک اسلامی خصوصا در کشور ما، ماهیت انسان تربیت یافته مکتب متعالی اسلام ناب محمدی(ص) را به جهانیان معرفی کرد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه با بیان اینکه کرونا هیمنه نظام استکبار را درهم شکست، ادامه داد: برغم سرکوب و سانسور شدید جبهه رسانه ای استکبار علیه جلوه های دین خدا، در بحران کرونا شاهد معنویت طلبی مردم و توجه به منجی موعود(عج) در دنیا هستیم.

حجت الاسلام ایرانی گفت: تلاوت قرآن کریم و استماع ترامپ رئیس جمهور آمریکا، آن هم در مراسم دعای کلیسای واشنگتن، نوید گسترش موج اسلام خواهی و شکست و سقوط قدرت های دین‌گریز در جهان خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: آرامش و تسکین مسلمانان به علت داشتن تکیه گاه اعتقادات اصیل دینی و ایمان به معاد در بحران کرونا و از طرفی ناامنی روانی در دنیای غرب که ناشی از پوچی مکاتب مادی بوده، آنها را به بن بست و خودکشی کشانده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha