جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام باقر

حوزه/ چهار ویژه برنامه تلویزیونی به مناسبت سالروز شهادت امام باقر(ع) به صورت زنده و تولیدی از سیمای مرکز قم و شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به مناسبت فرا رسیدن هفتم ذی الحجه سالروز شهادت امام محمد باقر(ع)، چهار ویژه برنامه با محوریت بقاع متبرکه شاخص استان قم از سیمای مرکز قم و شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد.
نخستین برنامه، دوشنبه شب ششم مردادماه و از ساعت ۲۲ به صورت زنده از آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) فرزند بلافصل امام جواد(ع) روی آنتن زنده سیمای مرکز قم می‌رود.
اجرای این برنامه را سید محمدی تحویلدار بر عهده دارد و حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی واعظ به عنوان سخنران و حاج عباس حیدرزاده به عنوان مداح در آن حضور خواهند داشت.
برنامه دوم نیز در همین شب و از ساعت ۲۳:۳۵ با اجرای سید مصطفی موسوی، کارشناسی مذهبی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد و مداحی حاج عباس حیدرزاده از محل آستان مقدس امامزاده سید علی(ع) از نوادگان حضرت عباس(ع) به صورت تولیدی و در قالب برنامه کوی محبت از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
این ویژه برنامه در روز سه‌شنبه هفتم مردادماه ساعت ۱۳:۳۰ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی و مداحی حاج علی مالکی‌نژاد از محل همین بقعه روی آنتن شبکه دو می‌رود.
سیمای مرکز قم و شبکه سراسری شما، در روز سه‌شنبه و از ساعت ۱۴، ویژه برنامه دیگری را به صورت زنده و از آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) پخش می‌کنند.
کارشناس مذهبی این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین صادق گلزاده است که با اجرای سید مهدی تحویل‌دار پخش می‌شود ضمن اینکه در این برنامه حاج حسن اسداللهی به مداحی و روضه‌خوانی می‌پردازد.
ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha