سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام صفری

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس از برگزاری مراسم سوگواری امام محمد باقر(ع) در ۱۷ بقعه متبرکه در سطح استان خبر داد.

حجت الاسلام رحیم صفری گرائی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری امام محمدباقر(ع) در سطح استان، اظهار داشت: به مناسبت شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام محمد باقر(ع)، مراسم سوگواری در بقاع متبرکه سطح استان فارس برگزار شد.

وی با بیان اینکه مراسم سوگواری این امام همام در ۱۷ بقعه متبرکه سطح استان برگزار شده است، اضافه کرد: مراسمات سوگواری این امام همام به صورت مجازی در ۱۰ بقعه متبرکه و به صورت حضوری در ۷ بقعه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی برگزار شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس عنوان کرد: برگزاری سخنرانی و مرثیه سرایی از جمله برنامه هایی بود که در این مراسمات اجرا شد.

بنا بر اعلام حجت الاسلام صفری، افرادی که دارای کوچکترین علائم بیماری های زمینه ای هستند اعم از کودکان‌ و سالمندان لازم است از شرکت در مراسمات شام عزاداری خودداری کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha