شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سبحانی نیا

 حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: مدیران مدارس علمیه با همکاری معاون تهذیب حوزه علمیه ارتقای سطح یادگیری قرآنی طلاب را در مدارس علمیه فراهم کنند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا امروز در نشست مدیران مدارس علمیه قزوین  بیان کرد: یکی از مهمترین ابزارها در جهت حفظ و تقویت سلامت روحی و روانی انسان،  انس با قرآن و بهره گیری از تعالیم والای آن است.  

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: به طور کلی فعالیت ها و برنامه های قرآنی از اقدامات با ارزش است که خوشبختانه معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین در امور قرآنی  بسیار فعال هستند.  

وی ادامه داد: مدیران مدارس علمیه با همکاری معاون تهذیب حوزه علمیه استان، بستر ارتقای سطح یادگیری قرآنی طلاب را در مدارس فراهم کنند.  

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: برگزاری کلاس های قرآنی در مدارس علمیه افزایش یابد و طلابی که در این عرصه توانمند هستند به دوستان خود آموزش دهند.  

مدیرحوزه علمیه قزوین پیشنهاد داد:  سند چشم انداز قرآنی در استان تدوین شود و همه فعالیت های قرآنی حول محور این سند پیش برود.  

وی در پایان، تربیت طلاب قرآنی را یکی از ملاکهای مهم ارزیابی مدیران مدارس اعلام کرد و گفت: ملاک ارائه خدمات به طلاب نیز براساس میزان دانش و مهارتشان در قرائت و فهم قرآن کریم خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha