شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رحیم لو

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بر ضرورت تأسیس مدرسه علمیه در محمدیه تأکید کرد و شهردار محمدیه نیز از این پیشنهاد استقبال کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، مهندس یحیی رحیم لو، شهردار محمدیه در بازدید از دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین ضمن قدردانی از تلاش های خالصانه دست اندرکاران رسانه رسمی حوزه، گفت: رسانه های متعهد نقش بزرگی در تحقق آرمان های انقلاب اسلامی دارد و در این بین نقش خبرگزاری حوزه انکار ناپذیر است.

شهردار محمدیه با تقدیر از تلاش های خالصانه طلاب در عرصه مبارزه با کرونا، عنوان کرد: کمک به معیشت مردم از دیگر اقداماتی است شاهد بودیم طلاب در این ایام انجام دادند و در چندین مرحله بسته‌های معیشتی و کمک‌های خیرخواهانه بین نیازمندان نقاط مختلف شهر توزیع کردند

مهندس رحیم لو تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا، طلاب و روحانیون با حضور در میدان به مقابله با بیماری کرونا پرداختند و همراه با پزشکان و پرستاران و کادر درمانی در کنار بیماران کرونایی حضور یافتند که این حضور در روحیه بیماران، تأثیرات فراوانی را داشته است.

ضرورت تأسیس مدرسه علمیه در شهر محمدیه

در ادامه، مهندس رحیم لو با مدیر حوزه علمیه قزوین دیدار کرد و ضمن تقدیر از تلاش حوزه علمیه قزوین در عرصه مبارزه با بیماری کرونا، بیان کرد: در بحران کرونا  برای برخی ملموس شد که روحانیت در کنار مردم و همراه مردم و برای مردم و از دل همین مردم است

وی ادامه داد: خوشبختانه از نظر رسانه ای حوزه علمیه قزوین در عرصه اطلاع رسانی در باره مبارزه با کرونا و کمک مؤمنانه حضور پررنگی داشته است، که جای تقدیر دارد.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بر ضرورت تأسیس مدرسه علمیه در محمدیه تأکید کرد و شهردار محمدیه نیز از این پیشنهاد استقبال کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha