جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست دفتر اجتماعی سیاسی حوزه

حوزه/ یکی از دلایلی که بعضی ها در کشور، نمی گذارند شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شود، اجازه دادن به دشمن برای شبکه سازی است، متأسفانه این گروه می خواهد دشمن به سادگی برنامه هایش را در کشور اجرا کند و به انقلاب و نظام ضربه بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام عابدی نژاد عصر امروز در هم اندیشی نمایندگان دفتر اجتماعی سیاسی حوزه های علمیه ناظر به رسالت حوزه های علمیه در بحران کرونا که درمرکز مدیریت حوزه برگزار شد، با بیان این که در شرایط بسیاری حساسی قرار داریم و در این شرایط برای دفع فتنه و توطئه نیازمند تشکیل شبکه از سوی نیروهای حزب الهی و روحانیت برای ارتباط قوی تر هستیم، گفت: یکی از دلایلی که عبید الله بن زیاد با وجود ۱۸ هزار شمشیر زن به راحتی وارد کوفه شده، عدم نبود شبکه واحد در عرصه های مختلف رسانه، فرهنگی و ... ازسوی جبهه حق بوده است.

قائم مقام دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری با بیان این که یکی از دلایلی که بعضی ها در کشور، نمی گذارند شبکه ملی اطلاعات راه اندازی شود، اجازه دادن به دشمن برای شبکه سازی است، اظهار داشت: متأسفانه این گروه می خواهد دشمن به سادگی برنامه هایش را در کشور اجرا کند و به انقلاب و نظام ضربه بزند.

وی با بیان این که دنبال ایجاد شبکه های ارتباطی روحانیت در استانها می باشیم، گفت: این مسئله می تواند دست قدرتمندی در برابر هجمه و توطئه های دشمن در کشور ایجاد کند، به طوری که روحانیت در مسائل مختلف در کنار هم جمع شوند و در مسائل مختلف به کشور و نظام کمک کنند.

حجت الاسلام عابدی نژاد عنوان کرد: هدف از ایجاد این شبکه، ارتباط دائمی و همیشگی روحانیت برای دفاع همه جانبه از دین و انقلاب و نظام و بهترین مکان برای سرمایه گذاری فکری، در حوزه است.

قائم مقام دبیرخانه خبرگان رهبری افزود: اگر این شبکه قدرتمند در استانها با حضور فعال روحانیت نخبه و عالم ایجاد شود، مطمئنا برکات آن برای کشور بسیار زیاد خواهد بود.

وی اظهار داشت:برای اجرای این طرح چند برنامه تعریف شده که از جمله آن برگزاری دوره آموزشی در حوزه ولایت فقیه، پاسخ گویی به شبهات روز و .... است.

۳۱۳/۴۰

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha