پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خراسان شمالی_حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه دشمن از گستردگی و افزایش حوزه انقلاب اسلامی ناراحت است، گفت: دشمن تلاش بسیاری کرد تا منطقه را به آشوب کشانده و علیه ایران بشوراند، اما نتوانست و در عوض حوزه جبهه مقاومت گسترده‌تر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار بانوان نخبه بسیجی استان، با اشاره به رسالت ما در جامعه دینی، اظهار کرد: ما باید در هر مسئله‌ای خشنودی خدا و پیامبر و رهبری جامعه را ملاک کار خود قرار دهیم و هیچ‌وقت توقع نداشته باشیم دشمن برای ما کف زده و خوشحالی کند، در مقابل باید بدانیم هرچه جلوتر رفته و بالغ‌تر و نخبه‌تر شویم عصبانیت دشمنان بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان از این عصبانی هستند که ما در حال تمدن سازی و ساخت جامعه جهانی الگو هستیم، افزود: دشمن از این ناراحت است که ما به برکت شهدا و امام شهدا جامعه‌ای مستقل درست کرده‌ایم و روند جامعه ما روندی رو به رشد و رو به کمال و استقلال همه‌جانبه و اقتدار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: جامعه‌ای که ولی دارد یأس ندارد، ازاین‌رو نباید در برابر دشمنان و بدخواهان یأس به سراغ ما بیاید.

وی با بیان اینکه همه ما دغدغه‌های مقدسی داریم، اما نباید اجازه دهیم یأس و ناامیدی سراغ ما بیاید، افزود: یأس زدایی از جوانان و امیدآفرینی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب است

امام جمعه بجنورد اضافه کرد: اگرچه جریان‌های حاشیه‌ای وجود دارد، اما متن جامعه متعلق به شهدا است و این‌گونه حواشی مانند کف روی آب از بین رفتنی هستند و آنچه باقی می‌ماند جریان حق است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: رسانه‌های بیگانه همانند کف روی آب هستند که گاهی جولان می‌دهند، اما اصل آب رودخانه که همان انقلاب باشد جاری و ساری است.

وی با بیان اینکه دشمن از گستردگی و افزایش حوزه انقلاب اسلامی ناراحت است، افزود: جبهه مقاومت در منطقه فتح الفتوح انقلاب اسلامی است، دشمن تلاش بسیاری کرد تا منطقه را به آشوب کشانده و علیه ایران بشوراند اما نتوانست و در عوض حوزه جبهه مقاومت گسترده‌تر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: انقلاب اسلامی توفنده به جلو می‌رود و خار و خاشاک‌های حاشیه‌ای را دیر یا زود به بیرون پرت می‌کند.

وی اظهار کرد: باید به ابزار و امکانات روز مجهز شده و میدان‌های وسیعی را تحت پوشش قرار دهیم و فرهنگ‌های غلط را از جامعه خود دور کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: یکی از اهداف شوم دشمنان ضعیف کردن اقتدار جمعیتی ما است، به همین دلیل مبلغ تک‌فرزندی هستند و می‌خواهند تعداد ما کم شده و شمار خودشان افزایش یابد، در حالی که یک‌پایه اقتدار ایران مقتدر جمعیت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha