پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام روح الله کرمی نیا مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب گفت: حرف مردم مقاومت است، نه سازش با آمریکا؛ هشدارهای عبرت آموز امامین انقلاب، چرا سازشکاران با شیطان بزرگ را از خواب غفلت بیدار نمی کند.

حجت الاسلام روح الله کرمی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اینکه ترامپ و بایدن فرقی با هم ندارند، اظهار داشت: اگر نظام اسلامی بخواهد با آمریکا مذاکره و سازش کند، پس هزینه دادن برای تحقق شعار نه شرقی، نه غربی، چه معنایی دارد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد ادامه داد: بسی خوش خیالی است که بگوییم هیئت حاکمه آمریکای امروز، با اوائل پیروزی انقلاب اسلامی  تفاوت دارد، چرا که شیطنت و سران کاخ سفید به قوت خود باقی است.

حجت الاسلام کرمی نیا با بیان این که استحاله فکری برخی از انقلابیون دهه شصتی باعث طمع ورزی دشمنان به جبهه انقلاب شده است، افزود: حرف مردم مقاومت است، نه سازش با آمریکا؛ هشدارهای عبرت آموز امامین انقلاب، چرا سازشکاران با شیطان بزرگ را از خواب غفلت بیدار نمی کند.

وی با تاکید بر این که نظریه ولایت فقیه حضرت امام(ره) تمام قد در برابر استکبار جهانی خودنمایی می کند، ادامه داد: متأسفانه موضعگیری برخی رجال سیاسی برخلاف خط و مشی نظام اسلامی، به گونه ای است که حتی در مقام عمل به «اقتصاد مقاومتی» توجهی نشد و در مسیر تضعیف تولید داخلی، خود را نشان داد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب در پایان گفت: دلخوشی برخی جریانات سیاسی و غربگرا به پیروزی بایدن و اینکه روزهای خوبی در انتظار جامعه ایرانی خواهد بود، در حقیقت کوته فکری و اشتباه راهبردی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha