جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه پلدشت

حوزه/ امام جمعه پلدشت با بیان این که در عرصه های سیاسی با تفکر بسیجی توانستیم دست رد بر سینه دشمنان اسلام و مستکبرین عالم بزنیم، گفت: در حوزه اقتصاد، فرهنگ و بسیاری از مسائل اجتماعی، متأسفانه کمتر توفیق داشته ایم و دلیلش عدم وجود تفکر بسیجی در این حوزه ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان غربی، حجت الاسلام وحید طالبی امروز در جلسه هماهنگی هفته بسیج که در سالن جلسات فرمانداری پلدشت برگزار شد، با بیان این‌که بسیج همیشه در خدمت اهداف انقلاب بوده و در برابر انحرافات با قدرت تمام می ایستد، اظهار داشت: بسیج دارای ویژگی هایی از قبیل ایمان، اخلاص، بصیرت، آرمان گرایی، نظم، قانون‌مداری و دشمن شناسی است.

وی با بیان این‌که ولایتمداری محوری ترین خصوصیت بسیج است، گفت: بسیج، یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان ها که نمونه بارز آن گروه های جهادی بسیج در ایام کرونا بود.

امام جمعه پلدشت با بیان اینکه بسیج با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) برای دفاع از کشور آماده شده و به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد، افزود:  تعبیر حضرت امام خمینی(ره) این بود که «اگر در کشوری نوای خوش تفکر بسیجی طنین انداز بشود، چنین کشوری در مقابل جهانخواران بیمه می شود» و امروز با همین تفکر، در عرصه های سیاسی دست رد بر سینه دشمن زده ایم اما در حوزه اقتصاد، فرهنگ و بسیاری از مسائل اجتماعی، متأسفانه کمتر توفیق داشته ایم و دلیلش هم عدم وجود تفکر بسیجی در این حوزه ها می باشد؛ اگر تفکر جهادی در بین مدیران جامعه ما ساری و جاری بود، قطعاً مشکلات ما بسیار کمتر و قدرت، نفوذ و تأثیرگذاری ما بر مناسبات جهانی، بالا بود.

وی در پایان تاکید کرد:  باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا اهمیت، روحیه و تفکر بسیجی را برای نسل های جدید تبیین و تشریح کنیم.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha