چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله یزدی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین دیرباز گفت: صداقت، صراحت، ایستادگی و تحمل هزینه فراوان در راه دفاع از مکتب نورانی اسلام، اندیشه های امام راحل و خط ولایت و رهبری از ویژگی های بارز آیت الله یزدی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز به مناسب ارتحال آیت الله یزدی (ره) پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ارتحال فقیه مجاهد و عالم انقلابی حضرت آیت الله یزدی(ره)، رئیس محترم جامعه مدرسین حوزه، عضو مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و تألم عمیق همه دلباختگان به انقلاب اسلامی و دوستداران اسلام ناب گردید.

این عالم اندیشمند در طول حیات پر برکتش خدمات برجسته‌ای به مکتب اهل بیت (ع) تقدیم نمود و با مجاهدت های پرشمار و بیانات روشنگر در دوران ستم شاهی در صف یاران نزدیک امام راحل قرار گرفت و پس از انقلاب اسلامی با به دوش گرفتن مسئولیت‌های دشوار و خطیر، خدمات کم نظیری را به نظام اسلامی و ملت ایران ارائه کرد.

صداقت، صراحت، ایستادگی و تحمل هزینه فراوان در راه دفاع از مکتب نورانی اسلام، اندیشه های امام راحل و خط ولایت و رهبری از ویژگی های بارز و برجسته این فقیه مجاهد بود.

اینجانب این ضایعه تاسف برانگیز را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، حوزه های علمیه، جامعه علمی و امت بزرگ اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای روح آن فقید سعید علو درجات را مسئلت می نمایم.

عسکر دیرباز

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha