پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فیاضی

حوزه/ معاون مطالعات فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به تمرکز حوزه‌های علمیه خواهران بر موضوعات زن و خانواده گفت: در حال پیگیری هستیم تا پیوست خانواده تمام طرح‌های مجلس در حوزه‌های علمیه خواهران تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مسعود فیاضی امروز در دیدار با مسئولان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با تقدیر از فعالیت‌های انجام‌گرفته در حوزه‌های علمیه خواهران اظهار داشت: این مرکز می‌تواند به مرجع انحصاری مباحث محتوایی زن و خانواده تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه خواهران در طرح‌های عملیاتی مختلفی می‌توانند به یاری حاکمیت بپردازند، اضافه کرد: مسائل فناوری اطلاعات،‌ رسانه و فضای مجازی از جمله حیطه‌هایی است که مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با داشتن مزیت‌های نسبی در زیرساخت، خدمات پایه، خدمات کاربردی و تولید محتوا می‌تواند به خوبی به ایفای نقش بپردازد.

فیاضی همچنین از آمادگی معاونت مطالعات فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس جهت همکاری با مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در اصلاح و تدوین قوانین مجلس و پیشبرد سایر زمینه‌های نقش‌آفرینی حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha