شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون عراق

حوزه/ نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون عراق هدف قرار دادن منزل مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق را محکوم کرد و خواستار رسیدگی به امور با تدبیر و حکمت شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون عراق هدف قرار دادن منزل مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق را محکوم کرد و  خواستار رسیدگی به امور با تدبیر و حکمت شد.

وی در بیانیه ای هدف قرار دادن منزل مصطفی الکاظمی را مردود و محکوم توصیف کرد و افزود: این اقدام تشدید امنیتی اوضاع است که از چالش ها رنج می برد.

المالکی خواستار رسیدگی به امور با حکمت و تدبیر شد و به دوری از خشونت و احساس مسئولیت و آرامش دعوت کرد.

وی افزود: باید به سیاستمداران عاقل فرصت داده شود تا به دور از واکنش های هیجانی این امور را حل و فصل کنند.

رئیس ائتلاف دولت قانون بر استمرار تحقیقات شفاف در خصوص حوادث روز های گذشته از جمله کشتار تظاهرات کنندگان و استفاده از خشونت تأکید کرد و از همگی خواست از تنش امنیتی دوری کرده و به چارچوب دموکراسی پایبند باشند.

نوری المالکی تصریح کرد: همگی باید بدانند که تروریست ها و دشمنان عراق به دنبال چنین فرصت هایی هستند تا ناآرامی امنیتی را ادامه داده و عراق و مردم آن را هدف قرار دهند.

شایان ذکر است که مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق صبح امروز یکشنبه از تلاشی که توسط حمله پهپاد برای ترور وی در مقابل منزلش انجام گرفت، جان سالم به در برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha