سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 1032098
۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶
ایت الله خاتمی

حوزه/ عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی لرستان گفت: به فضل خداوند امروز نیروی انتظامی ما مردم را به عزت و امنیت رسانده اند و حافظان نظم و امنیت ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، آیت الله سید احمد خاتمی، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران، امروز در صبحگاه مشترک فرماندهی انتظامی لرستان، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره) و هفته قوه قضائیه، حیات شهدا را ابدی دانست و گفت: حیات شهدا ابدی است و این حیات واقعی‌تر از حیات ماست که در این دنیا زنده ایم، چون نام نیکو آن‌ها تا ابد باقی خواهد ماند.

وی در ادامه به وجود مفاخر بزرگ و بی نظیر در لرستان اشاره کرد و گفت: مردم لرستان محب اهل بیت (ع) و انقلاب بوده و هستند و همواره با پشتیبانی از نظام و ولایت پیشگام دفاع از انقلاب اسلامی بوده اند.

امام جمعه موقت تهران در پایان به زحمات فرماندهی نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: به فضل خداوند امروز نیروی انتظامی ما مردم را به عزت و امنیت رسانده اند و حافظان نظم و امنیت ایران اسلامی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha