شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
درخشش بانوان طلبه خوزستانی در هفتمین جشنواره استانی علامه حلی (ره)

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان از درخشش بانوان طلبه خوزستانی در هفتمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) خوزستان خبر داد.

خانم فاطمه مطوّس، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز پیرامون نقش آفرینی طلاب خواهر در هفتمین جشنواره استانی علامه حلی (ره) خوزستان، اظهار داشت: در جشنواره امسال ۴۷۴ اثر، در دو بخش اساتید و طلاب شرکت کردند.

وی افزود: پس از بررسی سامانه فراخوان‌های پژوهشی مشخص شد در جشنواره امسال ۲۰ اثر در قالب کتاب، ۴۳۸ اثر در قالب مقاله، ۱۰ اثر در قالب تحقیق پایانی و ۶ اثر در قالب پایان نامه بارگذاری شده است.

خانم مطوّس ادامه داد: ۶۲ اثر به مرحله داوری راه یافته و از این تعداد، ۱۸ اثر نظر هیئت داوران را کسب کرده و به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان یادآور شد: در بخش مقالات پایانی سطح یک، یک اثر حائز رتبه دوم، در بخش مقالات سطح دو، شش اثر موفق به کسب رتبه سوم، در بخش مقالات سطح سه نیز یک نفر رتبه دوم و دو نفر رتبه سوم و در بخش مقالات سطح چهار یک نفر رتبه دوم را دریافت کردند.

وی ادامه داد: در بخش پایان نامه سطح سه یک نفر رتبه دوم و سه نفر رتبه سوم را به خود اختصاص دادند و در بخش کتاب سطح دو، یک اثر رتبه دوم و یک اثر رتبه سوم، کتاب سطح سه، دو اثر رتبه دوم و یک اثر رتبه سوم و در بخش کتاب سطح چهار، سه اثر حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

خانم مطوّس گفت: به دلیل شرایط کرونا، دبیرخانه استانی موفق به برگزاری اختتامیه دوره پنجم و ششم استانی (دوازدهم و سیزدهم ملی) نشده بود که در این مراسم علاوه بر تقدیر از برگزیدگان دوره هفتم، به برگزیدگان دوره‌های قبل نیز لوح و هدایا اهداء شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان خوزستان خاطرنشان کرد: از ۳۰ نفر برگزیده دوره پنجم، یک نفر رتبه سوم و ۲۹ شایسته تقدیر، دوره ششم ۲۸ نفر برگزیده که یک نفر رتبه دوم، ۴ نفر رتبه سوم و ۲۳ نفر شایسته تقدیر بودند و در دوره هفتم از ۱۸ نفر برگزیده، یک نفر رتبه اول، ۶ نفر رتبه دوم و ۱۱ نفر رتبه سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha