یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر / مراسم آیت الله بهاری

حوزه / امام‌ جمعه بهار با بیان اینکه امام خمینی(ره) عزت ملی و هویت ایرانی‌ها را زنده کردند، گفت: ایران از نظر تسلیحات و تجهیزات نظامی جز رتبه‌های برتر دنیا است و با نگاه امام خمینی(ره) امروز ما تغییر دهنده معادلات منطقه هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام رضا مصباح امام‌جمعه بهار امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام(ره)، اظهار داشت: انقلاب اسلامی از ابتدا بر مبنای ولایت فقیه مستقر شد و در سال‌های اول انقلاب، معمار کبیر انقلاب‌اسلامی و پس از ارتحال حضرت امام(ره)، مقام معظم‌رهبری پرچم هدایت انقلاب را برعهده داشتند و لذا ولایت فقیه ادامه رسالت پیامبر است.

حجت الاسلام مصباح ادامه داد: حضرت امام(ره) شخصیت بزرگی است و تاریخ دیگر نمی‌تواند شخصیت بارزی همچون ایشان را به خود ببیند.

وی گفت: امام خمینی(ره)، بزرگترین شخصیت دیپلماتیک، اقتدار و صلابت را داشتند، اما در بین ما مظلوم واقع شده، بنابراین ضروری است تا اندیشه‌های حضرت امام(ره) برای نسل جوان بازگو شود.

حجت الاسلام مصباح خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) عزت ملی و هویت ایرانی‌ها را زنده کردند.

وی تصریح کرد: حضرت امام(ره)، هیمنه دشمنان را در هم شکست و ایران را به اوج عزت و اقتدار رساند و با ندای تقوا، ۸ سال در مقابل ابر قدرت‌ها ایستادگی کردیم.

امام‌ جمعه بهار خاطرنشان کرد: ایران از نظر تسلیحات و تجهیزات نظامی جز رتبه‌های برتر دنیا است و با نگاه امام خمینی(ره) امروز ما تغییر دهنده معادلات منطقه هستیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha