شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
l

حوزه/ در بیست و سومین اجلاس سراسر نماز کشور از مرتضی روزبه، استاندار قزوین، به عنوان" استاندار برتر" در امر اقامه نماز تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور، لوح تقدیر بیست و سومین اجلاس سراسری نماز را به پاس قدردانی از تلاش های مرتضی روزبه، استاندار قزوین درزمینه ترویج فرهنگ نماز را به وی اهدا کرد.

در این اجلاس همچنین از رحمانی فضلی، وزیر کشور به عنوان  "وزیر نمونه در امر نماز" ، مرتضی روزبه، استاندار قزوین به عنوان "استاندار برتر در امر نماز"، تقدیر شد.

استاندار قزوین به خاطر  برگزاری  جلسات ستاد اقامه نماز در مساجد این استان بعد از اقامه نماز صبح، دیدار عمومی با مردم در مساجد، اهمیت به جایگاه مسجد به عنوان مهمترین مرکز فرهنگی، توجه به مسجد محله و شروع به کار بیش از 18 مسجد در طول یک سال گذشته، حضور در  نماز های مغرب و عشا مساجد قزوین بصورت سرزده برای کسب اطلاعات از وضعیت عمومی مساجد و محله های تحت پوشش، حضور در نماز جمعه شهرهای مختلف استان قزوین بصورت سرزده و تلاش در جهت ترویج فرهنگ نماز از سوی ستاد اقامه نماز کشور به عنوان استاندار نمونه کشور در امر ترویج نماز معرفی شد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha