پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام نظری منفرد

حوزه/ باید سبک زندگی فاطمه(س) در جامعه فرهنگ سازی گردد، و اگر این کار انجام شود توجه به زندگی حضرت زهرا (س) بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) دارای ویژگی‌های فردی و اجتماعی ویژه‌ای هستند که باید از این ویژگی‌ها الگو برداری کنیم.

وی با بیان این که ایستادگی در برابر ظلم و ظالم یکی از بارزترین ویژگی‌های حضرت زهرا(س) است، افزود: در فرمایشات آن حضرت ایستادگی در برابر ظالم کاملاً بارز بوده و همواره از حق در برابر ظالم دفاع کرده‌اند.

این استاد حوزه با اشاره به ولایت مداری حضرت زهرا(س) بیان کرد: فاطمه زهرا(س) تا آخرین نفس و لحظه زندگی ولایت مدار بودند و از حریم ولایت دفاع کردند.

وی به عبادت‌های حضرت زهرا(س) اشاره کرد و گفت: در روایات متعددی بیان شده درباره او گفته شده است که در میان زنان زنی عابد تر از او نبوده است.

حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد با بیان این که در مورد نهادینه کردن فرهنگ فاطمی در جامعه و در میان خانم‌ها کم کاری کرده‌ایم، ابراز داشت: باید سبک زندگی فاطمه(س) در جامعه فرهنگ سازی شود و اگر این کار انجام شود، توجه به زندگی حضرت زهرا (س) بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: صدا و سیما، مبلغین و رسانه‌ها باید از کانال‌های مختلف تلاش کنند تا سبک زندگی حضرت زهرا(س) در جامعه جا بیافتد و همه زندگی او را الگوی خود قرار دهند و با نحوه زندگی او آشنا شوند.

انتهای پیام/313/30

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha