شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
وحید بابادایی تهران

حوزه/ قرآن کریم که در واقع نسخه کامل دینی برای سعادت بشریت می باشد، در ماه مبارک رمضان نازل شد و این مسئله نشان دهنده عزیز بودن و بزرگی این ماه نزد خداوند و پیامبر(ص) است.

حجت الاسلام وحید بابادایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اشاره به ضرورت بهره گیری از فیوضات ماه ضیافت الهی، گفت: ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن است؛ «شهر رمضان الذی أنزل فیه القرآن»

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان تهران، قرآن را معجزه جاودان پیامبراعظم(ص) خواند و ادامه داد: قرآن کریم که در واقع نسخه کامل دینی برای سعادت کل بشریت می باشد، در ماه مبارک رمضان نازل شد و این مسئله نشان دهنده عزیز بودن و بزرگی این ماه نزد خداوند و پیامبر(ص) است.همچنین قرار گرفتن شب های قدر و شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) تاییدی دوباره بر عظمت و خاص بودن این ماه دارد.

وی اضافه کرد: ماه مبارک رمضان، ماه فیض، برکت نزول رحمت بی کران الهی و ماهی است که بنابر روایات، شیاطین در غل و زنجیر می باشند و هیچ زمینه ای برای گناه و پلیدی فراهم نیست و مردم در حالات خاص معنوی و روحانی مشغول عبادت و بندگی پروردگارشان هستند.

حجت الاسلام بابادایی خاطرنشان کرد: روزه داری، یکی از بهترین فرصت ها برای بهره مندی کامل از ماه رحمت می باشد. مخصوصاً در سال های اخیر که روزه ماه رمضان با ایام تابستان تقارن دارد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان تهران تصریح کرد: انسان مؤمن با اراده خویش، روزه را با همه سختی هایی که به واسطه عطش و گرسنگی دارد، به خاطر رضایت و خشنودی خداوند متعال به جا می آورد و همین اراده و نیت خالصانه، او را در مسیر بندگی و عبودیت تربیت می کند و إنشاءالله بتوانیم از این فرصت های ناب به بهترین شکل استفاده کنیم.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha