جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سبحانی

حوزه/ حضرت آيت الله سبحاني با بيان اين كه رضايت مردم، سرمايه اصلي نظام جمهوري اسلامي است گفتند: از نظر اسلام حقوق کارمندانی كه حق مردم را تضييع كنند، حرام است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقليد در ديدار استاندار قم بر ضرورت انتخاب مديران بومي تاكيد كردند و گفتند: زمان زيادي طول مي كشد تا افراد غير بومي مشكلات استان را بشناسند.

ايشان با اشاره به برخي كم كاري ها در ادارات استان، متمركز نمودن كارها در مكانی مشخص، در راستاي جلوگيري از تردد و اتلاف وقت مردم را مورد تاكيد قرار دادند و افزودند: بايستي سازو كارها و روال هاي صحيح خدمت به مردم مشخص شود.

معظم له با بيان اينكه رضايت مردم سرمايه  اصلي نظام جمهوري اسلامي است، خاطرنشان كردند: از نظر اسلامي، حقوق دريافتي افرادي كه حق مردم را تضييع مي كنند، حرام است.

حضرت آيت الله سبحاني مقابله با بدحجابي را از ديگر وظايف مسئولين دانسته و تصريح كردند: معابر و ادارات قم بايستي نمود جايگاه فرهنگي اين شهر باشند.

ايشان در ادامه با اشاره به اينكه بيمارستان هاي قم در شان اين شهر نيستند، افزودند: رئيس جمهور در سفر به قم وعده ساخت بيمارستان 1000 تخت خوابي را دادند كه اميدواريم هر چه زودتر اجرايي شود.

سيد مهدي صادقي استاندار قم نيز در اين ديدارها با اشاره به سوابق مديريتي خود در عرصه هاي مختلف اظهار كرد: اميدوارم در سمت استاندار قم بتوانم منشا خدمات براي مردم و زائرين باشم.

استاندار قم با بيان اينكه قم خاستگاه اصلي انقلاب اسلامي و مركز اميد مسلمين و به ويژه شيعيان جهان است افزود: برنامه ريزي ها و اقدامات اجرايي نيز بايد با اين شان و جايگاه همخواني داشته باشد.

وي، لحاظ نمودن ظرفيت هاي قم در مبلمان شهري را مورد تاكيد قرار داد و تصريح كرد: ظاهر شهر قم بايد با محتواي غني اين شهر همگون باشد.

نماينده عالي دولت در استان با بيان اينكه طرح آمايش استان و طرح هاي تفصيلي در دستور كار مسئولين قرار دارند، رسيدگي به طرح هاي نيمه كاره را اولويت اصلي مسئولين عنوان و خاطرنشان كرد: در شرايط حاضر در تلاش هستيم تا پروژه هاي ناتمام را به سرانجام برسانيم.

صادقي، مسئله ي خشكسالي و برداشت بي رويه از منابع آبي را ديگر معضل پيش روي كشور و استان قم عنوان و تصريح كرد: در تلاش هستيم تا با تغيير الگوي كشت و صرفه جويي در مصارف اين مشكل را به نحو صحيح مديريت كنيم

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • عابدینی از طلاب کرمانشاه IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
    0 0
    یک اتفاق نادر در کرمانشاه؛ فرزند آیت الله زرندی اجازه ورود طلاب به حوزه علمیه امام خمینی (ره) را نمی دهد/ ملک پدری یا مدرسه علمیه؟ مرصادنیوز: فرزند آیت الله زرندی طلاب و روحانیون حوزه علیمه امام خمینی (ره) کرمانشاه را از این مدرسه بیرون کرده است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، فرزند آیت الله زرندی طلاب و روحانیون حوزه علیمه امام خمینی (ره) را از این مدرسه بیرون کرده است.