یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله مکارم شیرازی

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: باید به موازات افزایش تبلیغات سوء دشمن، تبلیغات مثبت برای ترویج مبانی شیعه پرخروش تر از گذشته انجام شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» این مرجع تقلید عصر امروز  در دیدار طلاب مدرسه علمیه دارالمبلغین مرحوم آیت الله فلسفی تهران  که درمدرسه امام سجاد(ع) قم برگزار شد، با بیان این که در شرایط حساسی از لحاظ گسترش فتنه، شبهات و آسیب های عقیدتی و اخلاقی قرار داریم بر گسترش مبانی دینی و ترویج ارزش های اخلاقی و اعتقادی تاکید کردند.

ایشان با اشاره به اینکه وظیفه مبلغین در شرایط کنونی سنگین تر از گذشته است گفتند: با همه تبلیغات دشمن علیه شیعه، این مذهب نورانی هر روز در حال پیشروی، گسترش و تصرف دلهاست.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی افرودند: باید به موازات افزایش تبلیغات سوء دشمن، تبلیغات مثبت برای ترویج مبانی شیعه پرآوازه تر و پرخروش تر از گذشته انجام شود.

ایشان افزودند: در شرائط کنونی  بیان، منطق و علم، سلاح مبلغین برای مقابله با فتنه های عقیدتی دشمن است؛ بنابراین لازم است به این سلاح خود را مجهز و روز به روز بر تلاش خود برای تبلیغ دین بیافزاید.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه در دنیا هر کسی به موفقیتی رسیده به دلیل احساس مسؤلیت بوده، گفتند: کسی که رسما لباس سربازی حضرت ولی عصر(عج) را می پوشد در حقیقت در برابر جامعه احساس مسؤلیت کرده است.

معظم له در ادامه خاطرنشان کردند: خدا را شکر که توانستیم خانه مرحوم فلسفی را خریداری و در آن مدرسه علمیه دارالمبلغین تأسیس کنیم  و امیدورایم که  هر کدام از شما در آینده نزدیک یک آیت الله فلسفی شوید و درآسمان اسلام  بدرخشید.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی در ادامه گفتند: سخاوتمندترین کسانی که علوم اهل بیت(ع) را فرا می گیرند و در میان مردم منتشر می کنند مبلغین هستند و در حقیقت شما یکی از مصادیق این روایت نورانی می باشید و چه نعمتی بالاتر از اینکه انسان در منطقه محروم و حساس کشور به تبلیغ دین بپردازد.

خاطرنشان می شود: در این مراسم تعدادی از طلاب توسط حضرت آیت الله مکارم شیرازی معمم شدند.

 انتهای پیام:40 /313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha