پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 385508
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
 سیمای جمعه گزاران

حوزه /کتاب سیمای جمعه گزاران ، تفسیر سوره جمعه می باشد که به قلم آیه الله احمد بهشتی ازسوی انتشارات بوستان کتاب چاپ ومنتشر شده است .

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزرای «حوزه»،مؤلف در اثر حاضر به طرز زیبایی، ارتباط و همبستگی همه  آیات این سوره را با نماز جمعه و وظایف جمعه‌گزاران شرح داده است.

در این اثر تصریح شده است : نماز جمعه یکی از عبادت‌های بزرگ اسلامی است که در قرآن و روایات، تأکید زیادی بر آن شده است. سوره  جمعه، زیباترین آیات را در این‌باره دارد که طیّ یازده آیه، به تفصیل، نماز جمعه و سیمای جمعه‌گزاران و وظایف آن‌ها را بیان کرده است.

نویسنده در این کتاب با پرداختن به بخش های مختلف سوره جمعه آورده است: برخی می‌پندارند که فقط آیات نه تا یازده این سوره مربوط به عبادت جمعه است که در اثر حاضر به طرز زیبایی، ارتباط و همبستگی همه  آیات این سوره را با نماز جمعه و وظایف جمعه‌گزاران شرح داده است.

علاقه مندان به تهیه این کتاب می توانند با مراجعه به دفتر مرکزی موسسه بوستان کتاب:به آدرس:  قم چهارراه شهداء - خیابان معلم - معلم14- پلاک 17 – مراجعه ویا جهت کسب اطلاعات بیشتربا تلفن 02537742155      تماس حاصل نمایند .

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha