شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 385790
۲ تیر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۸
بوستان کتاب

حوزه / دوکتاب تلخیص اصول الفقه للمظفر و درسنامه ولایت فقیه(بازشناسی اندیشه سیاسی اسلام در عصر غیبت و پاسخ به شبهات آن) ازسوی بوستان کتاب چاپ وروانه بازار نشر شد.

به گزارش سرویس علمی فرهنگی خبرگزاری «حوزه»،کتاب تلخیص اصول الفقه للمظفر تالیف : سید حسین هاشمیان خلاصه کتاب «اصول الفقه» تألیف شیخ محمد رضا مظفر می‌باشد که متنِ درسیِ طلاب علوم دینی است.

  ارائه مطالب مهمّ اصول فقه ـ آوردنِ شاکله  موضوعات کتاب ـ تفصیل میان تعاریف و آراء مصنّف و مطالب کتاب ـ گوناگونی در بیان مطالب از ویژگیهای این کتاب می باشد .

  هم چنین در این کتاب به نکته‌هایی چون ـ تلخیص، گویا یی و آشکاربودن   ـ ادای کامل امانت در تلخیص ـ نقل مطالب اصلی کتاب توجه شده است .

این کتاب چاپ اول به مبلغ 130000 ریال قابل عرضه به علاقه مندان است .

 * درسنامه ولایت فقیه

کتاب درسنامه ولایت فقیه(بازشناسی اندیشه سیاسی اسلام در عصر غیبت و پاسخ به شبهات آن)  اثر محمدجواد مهری ازسوی بوستان کتاب تجدید چاپ شد.

تحقیق دقیق، جامع و منسجم، دربارة زیرساختِ حکومت دینی یعنی نظام ولایت فقیه به منظور تبیین و عرضه صحیح و دفاع معقول از آن و زدودن پیرایه‌های موهوم از ساحت مقدس دین و اندیشه دینی امر بسیار ضروری است، از این رو اثر حاضر به منظور محقق ساختن این هدف بزرگ و الهام گرفتن از اندیشه‌های والا و ماندگار فقیهان سترگ امامیه تدوین شد تا فلسفه ابعاد و آثار و برکات حکومت دینی و «نظام ولایت فقیه» را بهتر بشناسیم.

این اثر که دومین مرحله چاپ آن می باسد به مبلغ 240000ریال منتشر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
    0 0
    کتاب تلخیص اصول الفقه دو نویسنده داشته نویسنده دیگر ان علی اصغر همتیان است مراجعه کنید روشن می شود