پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت آیت الله نوری همدانی

حوزه/ باید برای رصد شبهات و پاسخ گویی درست، اتاق فکری تشکیل داد، تا بتوان بر همه مسائل اطلاع دقیق داشت، پاسخ گویی مناسب و مقابله با شبهات تنها با مجهز بودن به علوم مختلف میسر است.

 به گزارش خبر گزاری «حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار اساتید، طلاب و مبلغین فعال حوزه علمیه خواهران در عرصه فضای مجازی با بیان اینکه یکی از وظائف طلاب شناخت زمان و حرکت بر اساس نیازهای روز است گفتند: فضای مجازی یکی از آن فضای هایی است که باید بدرستی آن را شناخت و اقدام به فعالیت کرد.

این مرجع تقلید افزودند:  فعالیت در عرصه مجازی بسیار مهم است و حضور در این عرصه نیازمند به اطلاعات دقیق در موضوعات مختلف فرهنگی و سیاسی و شناخت کامل دین است.

معظم له بیان داشتند: مبلغ تا اطلاعات درست از مسائل مختلف نداشته باشد نمی تواند پاسخ گوی شبهات باشد.

 ایشان افزودند: مبلغ موفق کسی است که در کنار اطلاعات دقیق از تقوای خوبی هم برخوردار باشد.

حضرت آیت الله  نوری همدانی  با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی از مقدس ترین نظام ها است و باید برای عظمت آن تلاش بیشتری کرد، اظهار داشتند: خدمت در چنین نظامی آروزوی هر مسلمان و مبلغ دینی است.

 معظم له بیان داشتند: مبلغینی که در عرصه فضای مجازی در حال فعالیت می باشند، باید برای رصد شبهات و پاسخ گوی درست ، اتاق فکری تشکیل دهند تا بتوانند بر همه مسائل اطلاع داشته باشد.

 ایشان بر پاسخ گویی مناسب و مقابله با هجمه و فتنه دشمنان  و  نیز  مجهز بودن به علوم مختلف تاکید کردند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha