جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد فیاضی

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه یزد از برگزاری کارگاه های آموزشی آشنایی طلاب با شیوه های تحقیق، نگارش و مقاله نویسی، در مدارس خبر داد.

حجت الاسلام محمد فیاضی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، از برگزاری کارگاه آموزشی شیوه های تحقیق، نگارش و مقاله نویسی خبر داد و گفت: معاونت پژوهش حوزه یزد در راستای آشنایی طلاب با شیوه های تحقیق، نگارش و مقاله نویسی دو دوره کارگاه آموزشی را برای مقطع اول پایه های سه و چهار روش تحقیقی کاربردی و پایه های پنج و شش روش تدوین مقاله، طی شش روز در یزد برگزار می کند.

وی ادامه داد: نخستین کارگاه طلاب پایه پنج و شش مدرسه مصلی در روزهای دوشنبه تا چهارشنبه برگزار شد و روش تدوین مقاله را فرا گرفتند و طلبه های پایه سه و چهار مدرسه شفیعیه نیز از 17الی 19 مهرماه روش تحقیق کاربردی را خواهند آموخت.

معاون پژوهش حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: امیدواریم با این بستر سازی که صورت گرفته طلاب مقداری به تحقیق نوشتاری هم روی آورند و توانایی نگارش را کسب کنند. همچنان که در روایت بسیاری آمده است که«کتابت»برای انسان ها ماندگار می باشد.

حجت الاسلام فیاضی خاطرنشان کرد: طلاب پایه پنج و شش در این کارگاه ها موضوعات و عناوینی  که برای کار تحقیقی خود در نیم سال اول و دوم در نظر دارند را طرح می کنند تا بتوانند براساس چارچوب های پژوهشی، تحقیق خود را انجام و ارائه دهند.

معاون پژوهش حوزه علمیه یزد خاطر نشان کرد: به طلابی که این کلاس ها و مراحل تدوین مقاله را با موفقیت پشت سر بگذارند، گواهی نامه اعطا خواهد شد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha