یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار امام جمعه دزفول با حاج سید محمدعلی مصطفوی ، پیرغلام اهل بیت

حوزه/ امام جمعه دزفول، شهادت را اوج نیکی و عمل صالح دانست و گفت: پیام نهضت امام حسین(ع) دین‌مداری، ولایت مداری و تکلیف مداری است و این ایام فرصت مغتنمی است که ایمان خود را در این زمینه مورد ارزیابی قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، در دیدار با یکی از پیرغلامان اهل‌بیت(ع)، با تسلیت ایام حزن و اندوه اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) اظهارداشت: «حاج سید محمدعلی مصطفوی»، پیرغلام و یکی از وعاظ توانمند دزفولی است که حدود یک قرن در رسای اباعبدالله الحسین(ع)  و ذکر مناقب اهل‌بیت(ع) در دارالمؤمنین دزفول محبت و مودت امام حسین(ع) را بر روی منبر برای مرم بیان نموده است.

وی با بیان اینکه پیرغلامان اهل‌بیت(ع)، سرمایه‌های معنوی جامعه هستند، بیان داشت: استان خوزستان، به‌ویژه دزفول، از نظر فرهنگی دارای ریشه و اصالت بوده و این اصالت‌ها جامعه را از هجمه فرهنگی دشمن حفظ می‌نماید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول، با بیان اینکه آقای مصطفوی، اهتمام ویژه‌ای به روضه‌خوانی اباعبدالله الحسین(ع) دارد، خاطرنشان کرد: این افراد نمادی از شخصیت و هویت دینی و فرهنگی جامعه بوده و تجلیل از آنها ضروری است.

امام‌جمعه دزفول همچنین، با بیان اینکه باید تکلیف را به‌خوبی شناخت و به دنبال انجام‌وظیفه بود، تصریح کرد: فرجام کسی که در راه خدا استقامت کند، پیروزی است و در مکتب ما کشته شدن عشق، علاقه و آرزو است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، در پایان، شهادت را اوج نیکی و عمل صالح دانست و اظهارداشت: پیام نهضت امام حسین(ع) دین‌مداری و تکلیف مداری است و این ایام فرصت مغتنمی است که ایمان خود را در این زمینه مورد ارزیابی قرار دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha