پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید علی مهدوی نیا

حوزه/ استاد حوزه بوشهر با انتقاد از وضعیت حجاب برخی از خانم ها در جامعه اظهار داشت: آیا خانمی که با این سر و وضع در جامعه اسلامی تردد می کند پیرو زهرای مرضیه(س) است؟! کسی که مرتکب گناهان کوچک می شود ترسی از انجام گناهان بزرگ ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام سید علی مهدوی نیا، ظهر امروز در جمع عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: هرکسی که از خدا و رسول خدا اطاعت کند با خدا سنخیت پیدا می کند و در کنار انبیاء، شهدا و صالحان می نشیند.

استاد حوزه علمیه بوشهر، راه ارتباط و داشتن سنخیت با خدا را دوری از گناه عنوان کرد و اظهار داشت: اصحاب امام حسین(ع) این سنخیت را در خود ایجاد کرده بودند و این سنخیت به حدی بود که امام حسین(ع) شب عاشورا فرمود«من اصحابی بهتر از شما ندیدم».

وی بر توبه بعد از گناه تاکید کرد و گفت: انسان نباید گناه را سبک بشمارد چرا که راه رسیدن به خدا با گناه و معصیت میسر نمی شود.

حجت الاسلام مهدوی نیا با انتقاد از وضعیت حجاب برخی از خانم ها در جامعه اظهار داشت: آیا خانمی که با این سر و وضع در جامعه اسلامی تردد می کند پیرو زهرا مرضیه(س) است؟! کسی که مرتکب گناهان کوچک می شود ترسی از انجام گناهان بزرگ ندارد.

وی با استناد به فرموده پیامبراکرم(ص) اظهار داشت: هزار و 400 سال قبل پیامبر وضع جامعه امروز را بیان کرده بودند که در آینده خانم هایی در جامعه اسلامی می آیند که در ظاهر می گویند ما مسلمان هستیم و برنامه های دینی دارند، آنها زنانی هستند که در عین حالی که لباس پوشیدند، اما برهنه هستند؛ به قول امام صادق(ع) این خانم ها هرگز بوی بهشت را استشمام نمی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha