جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین ناصر رفیعی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین رفیعی گفت: از این هفته تنها پنج شنبه ها به مدت ۴هفته متوالی در برنامه «سمت خدا» که هر روز به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می شود، اختصاصا در مورد حضرت خدیجه(س) و مقام والای آن بانوی مکرم صحبت خواهم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی دبیر علمی همایش صدف کوثر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» با اعلام این مطلب گفت:همایش بزرگ «صدف کوثر» به منظور تکریم و تجلیل از شخصیت حضرت خدیجه کبری(س) پنج شنبه دوم دیماه سال جاری در قم برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون180 مقاله به دبیرخانه همایش رسیده است که 40مقاله برگزیده شده و آماده چاپ می باشند.

عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه خاطر نشان ساخت: موسوعه حضرت خدیجه(س) نیز در 5جلد به رشته تحریر درآمده  و به زودی در اختیار علاقه مندان قرار داده می شود.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی گفت: از این هفته تنها پنج شنبه ها به مدت 4هفته متوالی  در برنامه «سمت خدا» که هر روز به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش می شود اختصاصا در مورد حضرت خدیجه(س) و مقام والای آن بانوی مکرم صحبت خواهم کرد.

*نصب المان مربوط به حضرت خدیجه در یکی از میادین شهر

دبیر علمی همایش صدف کوثر با اشاره به برنامه های شهرداری قم در مورد همایش صدف کوثر افزود: شهرداری قم نیز یک المان از لگوی همایش صدف کوثر در یکی از میادین شهر نصب خواهد کرد و نام یکی از خیابان های قم را به نام مبارک آن بانوی جلیل القدر نامگذاری خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با اشاره به عنایت و توجه مراجع و علمای حوزه به شخصیت والای حضرت خدیجه(س) در اسلام گفت: تاکنون به خدمت هشت تن از مراجع معظم رسیده ایم و از نقطه نظرات آن بزرگان جهت بهتر برگزار شدن این همایش استفاده کرده ایم.

وی در پایان افزود: همایش ملی صدف کوثر در دو نوبت صبح و عصر از 8 الی 12 در مدرسه امام خمینی (ره) و 2.30 الی 17 در جامعه الزهرا با سخنرانی آیات عظام مکارم شیرازی و جوادی آملی، سخنرانی دبیر علمی همایش، ارائه مقالات برتر و تقدیر ۲ نفر از آفرینندگان اثر در مورد حضرت خدیجه(س) بخشی از برنامه‌های این همایش در نوبت صبح خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha