جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه

حوزه/ عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: در عرصه های آموزشی، نباید از ظرفیت تحقیقات و پایان نامه ها و نیز مقوله آموزش های پژوهش محور غافل بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی در نشست مشترک هیئت رئیسه المصطفی با مدیران مدارس پیوسته این نهاد حوزوی در شهرهای قم، مشهد و تهران با اشاره به ظرفیت مدارس پیوسته در ارائه مبانی دینی، تصریح کرد: مدارس پیوسته با همان هویت و روح حوزه ای، بار سنگینی را بر دوش گرفته اند.

وی تشکیل کارگروهی به منظور پیگیری پیشنهادات مطرح در هم اندیشی را مهم ارزیابی نمود و اظهار داشت: نظامات المصطفی، طرح های کلی و برنامه پنجم از مهمترین مسائلی است که همه بخش ها باید راهکارهای هوشمندی را برای اجرایی سازی آن ارائه نموده، نیروها را به منظور پیاده سازی این راهبردها فعال تر نمایند.

آیت الله اعرافی ضمن تأکید بر عمق بخشی و کیفیت دهی به فعالیت های بین المللی جامعه المصطفی خاطرنشان کرد: سیاست جامعه المصطفی ضمن توجه به مقوله های رتبه بندی، گسترش نسبی در حوزه مدارس پیوسته را هدف گذاری نموده است.

مدیر حوزه های علمیه با بیان این که مدیران مدارس پیوسته جامعه المصطفی باید ارتباط بیشتری با اعضای هیئت رئیسه المصطفی داشته باشند، خاطرنشان کرد: مباحث اخلاقی و تربیتی طلاب، فرزندان و همسران باید با جدیت بیشتری دنبال شده، آنان را در مواجهه با افکار و اندیشه های انحرافی بیمه نمود.

آیت الله اعرافی در پایان با تاکید بر این که اساتید ارکان فعالیت های جامعه المصطفی به شمار می روند، یادآور شد: در عرصه های آموزشی، نباید از ظرفیت تحقیقات و پایان نامه ها و نیز مقوله آموزشهای پژوهش محور غافل بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha