جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام احمد حمیدی- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز از اعزام نمایندگان فرهنگی این کلانشهر به کشورهای اسلامی در رخداد تبریز ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی، رئیس کمیته تبلیغات و امور بین الملل ستاد تبریز ۲۰۱۸ در جلسه کمیته تبلیغات و امور بین الملل این ستاد ابراز داشت: برای پیشبرد اهداف و راهبردهای تبلیغات جامع کمیته تبلیغات و امور بین الملل تبریز ۲۰۱۸ به همکاری مردم شریف تبریز و تمامی نهادهای مختلف اجرایی نیازمندیم.

وی افزود: این رویداد مهم و تاریخی در کشور هرگز نمی ‌تواند بدون مشارکت مردم تبریز و همکاری و هم افزایی نهادهای مختلف اجرایی شده و بازخوردی مناسب در جهان داشته باشد.

وی چاپ بروشورها به سه زبان زنده دنیا، تهیه و تدوین انمیشن و کلیپ های معرفی تبریز ۲۰۱۸، راه اندازی پرتال سایت تبریز ۲۰۱۸ به پنج زبان زنده دنیا، تبلیغات محیطی، زیباسازی و آماده سازی شهر، استفاده از پتانسل تیم های بِنام ورزشی و معرفی شهر تبریز با حضور در مسابقات جهانی، انتشار کتب مختلف گردشگری با عنوان تبریز فیروزه جهان اسلام، و راه اندازی سایت انگلیسی سازمان گردشگری شهرداری تبریز را از اقدامات صورت گرفته توسط کمیته تبلیغات و امور بین الملل تبریز ۲۰۱۸ برشمرد.

معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز با تاکید بر ضرورت استفاده از تلفیق نمادهای شهری و تاریخی در راستای ایجاد برند مناسب برای تبریز تصریح کرد: ایجاد برند مناسب برای تبریز خواهد توانست نقش مهمی در آشنایی هرچه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی ایفا کند.

رئیس کمیته تبلیغات و امور بین الملل ستاد تبریز ۲۰۱۸ همچنین اجرای هفته ‌‌‌های فرهنگی در بخشی از کشورهای مقصد، همچنین پذیرایی از کشورهای مختلف برای برگزاری هفته فرهنگی در شهر تبریز در سال آینده، ساخت برند مخصوص تبریز، ارسال چهره‌‌‌‌های ورزشی در مجامع بین المللی ورزشی، اعزام نمایندگان فرهنگی به کشورهای اسلامی و ... را نیز از دیگر اهداف کمیته تبلیغات و امور بین الملل تبریز ۲۰۱۸در ماه‌‌‌ های آینده و در سال آینده میلادی دانست.

گفتنی است،‌ شهر تبریز به عنوان «شهر نمونه گردشگری کشورهای جهان اسلام» در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha