پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رضا سیار فرماندار قم

حوزه/ فرماندار قم با بیان اینکه مصادیق حجاب و عفاف باید در ادارات مشخص شود، گفت: مأموران و کارشناسانی تعیین شده‌اند که در حال نظارت بر وضعیت کارمندان هستند اما بایدها و نبایدها مختلف در حوزه حجاب و عفاف باید تعیین شود.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، رضا سیار ظهر امروز در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان قم که در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س)برگزار شد، با اشاره به اینکه جلسات کارگروه حجاب و عفاف به صورت مستمر با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی و به ریاست معاون سیاسی امنیتی استانداری قم درحال برگزاری است، اظهار کرد: شهر قم باید در حوزه حجاب و عفاف متفاوت از دیگر شهرها باشد و شأن ویژه این شهر باید رعایت شود اما تحقق این هدف نیازمند یک عزم عمومی است.

وی با بیان اینکه مصادیق حجاب و عفاف باید در ادارات مشخص شود، اضافه کرد: مأموران و کارشناسانی تعیین شده‌اند که در حال نظارت بر وضعیت کارمندان هستند؛ اما بایدها و نبایدها مختلف در حوزه حجاب و عفاف باید تعیین شود و دستگاه‌ها نیز مکلف به انجام رسالت‌های خود در حوزه حجاب و عفاف هستند.

فرماندار قم بر لزوم تعیین راهکارهای اجرایی برای رسیدن به نتیجه تاکید کرد و گفت: تکلیفی که برای اصناف اطراف حرم تعیین می‌کنیم باید با توجه به حریم حجاب و عفاف آستان مقدس نسبت به تکلیفی که برای اصناف دیگر نقاط شهر داریم متفاوت باشد.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی می‌تواند قوه اجرایی بایدها و نبایدهای مختلف در حوزه حجاب و عفاف باشد؛ اما ظرفیت‌های مختلف از جمله اتحادیه‌ها نیز وجود دارد که باید از آن‌ها هم استفاده کنیم.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha