پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 877231
۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۳
شکاف اقتصادی

حوزه/ برنامه «شکاف اقتصادی» (Brecha Económica) از شبکه اسپانیایی زبان هیسپان تی وی به بررسی اف ای تی اف و استفاده ابزاری از آن توسط غربی ها می پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اف ای تی اف (FATF) به عنوان ابزار قدرت طلبی تازه ای برای غرب مطرح شده است. هدف «گروه ویژه اقدام مالی ضد پولشویی» فشار بر کشورها و به خصوص ایران در شرایط برجام است.

در این قسمت از برنامه «شکاف اقتصادی» به بررسی استانداردهای دوگانه اف ای تی اف می پردازیم و به این سؤالات پاسخ می دهیم که چرا ایران برای پیوستن به FATF تحت فشار است؟ آیا ایران باید کنترل معاملات مالی خود را مطابق خواست این گروه پیش ببرد؟

در ادامه برنامه هم می بینیم که آیا  FATF ممکن است بهانه های بیشتری را برای تحریم های جدید ایران در اختیار آمریکا قرار دهد؟ FATF وعده آزادی برای افزایش معاملات مالی را می دهد  که امکان دارد یک دام باشد و در «شکاف اقتصادی» به بررسی این مسائل می پردازیم.

برنامه «شکاف اقتصادی» کاری از واحد برنامه‌های شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی به صورت زبان گردانی، روزهای دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران پخش می‌شود و تکرار آن چهارشنبه ساعت ۱۳:۳۰روی آنتن هیسپان تی وی می‌رود.

313/60

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha