جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شورای علمای فلسطین

حوزه/ شیخ محمد الموعد سخنگوی رسمی شورای علمای فلسطین در لبنان و خارج تبرئه و آزادی عامر الفاخوری جاسوس اسرائیلی را محکوم کرد و آن را تشویق به مزدوری و خطرناکتر از شیوع کرونا در کشورها دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ محمد الموعد سخنگوی رسمی شورای علمای فلسطین در لبنان و خارج تبرئه و آزادی عامر الفاخوری جاسوس اسرائیلی را محکوم کرد و آن را تشویق به مزدوری و خطرناکتر از شیوع کرونا در کشورها دانست.

وی از دستگاه قضائی لبنان خواست تحت فشار های داخلی و خارجی قرار نگیرد و تصمیمی که اخیراً در خصوص تبرئه الفاخوری مزدور اسرائیل گرفته شد را لغو و فوراً او را بازداشت کند؛ چرا که این تصمیم بازی با احساسات تمامی لبنانی ها و فلسطینی ها به ویژه خانواده های شهدا و مقاومت و زندانیانی است که سالیان سال زیر شکنجه این مزدور و مزدوران دیگر رژیم اشغالگر صهیونیستی قرار گرفتند.

شیخ الموعد با اشاره به اینکه همچنان هزاران نفر از زندانیان قهرمان در زندان های دشمن صهیونیستی در داخل فلسطین اشغالی به سر می برند، افزود: مزدوران نقش بزرگی در جاسوسی و زندانی کردن آنان داشتند.

سخنگوی شورای علمای فلسطین از فلسطینی های ساکن در اردوگاه ها و خارج آن و لبنانی ها خواست در جهت التزام به توصیه های دولت لبنان و حفظ سلامت همگی و جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا در میان شهروندان در خانه بمانند.

شایان ذکر است که عامر الفاخوری جاسوس رژیم صهیونیستی جنایت های بسیاری علیه اسرا مرتکب شده به گونه ای که به قصاب الخیام معروف است. سفارت آمریکا در بیروت نیز تلاش هایی برای فراری دادن الفاخوری از لبنان به خارج کشور داشته است.

امروز رسانه ها اعلام کردند این جاسوس اسرائیلی بوسیله یک بالگرد از سفارت آمریکا در لبنان به خارج این کشور منتقل شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha